کد خبر : 5129
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 12:07

دستور تخلیه قسمتی از آب ذخیره شده در سد بیدپارسی خواف

دستور تخلیه قسمتی از آب ذخیره شده در سد بیدپارسی خواف

به دنبال بارش های اخیردر فروردین ماه و افزایش حجم آب ورودی به سد بیدپارسی خواف،دستور تخلیه قسمتی از آب ذخیره شده در سد صادر شد. به گزارش خواف نیوز به نقل ز خبرگزری صدا و سیما، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خواف گفت : با توجه به اینکه قسمتی از جناح راست بدنه سد در سالهای

به دنبال بارش های اخیردر فروردین ماه و افزایش حجم آب ورودی به سد بیدپارسی خواف،دستور تخلیه قسمتی از آب ذخیره شده در سد صادر شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل ز خبرگزری صدا و سیما، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خواف گفت : با توجه به اینکه قسمتی از جناح راست بدنه سد در سالهای قبل ریزش داشته است و در صورت پرشدن احتمال خطر برای اراضی و قنوات پایین دست وجود دارد ،طی بازدید ها و برآورد میزان ریزش توسط بخشدار بخش مرکزی ،مدیر جهاد کشاورزی و کارشناسان مربوطه مقرر شد شیر تخلیه آب باز شودتا میزان آب ورودی به سد تخلیه شود .

رحمان دادپور افزود:  مطالعات علاج بخش سد بید پارسی توسط مشاورین در سال 98 انجام شده است که این مدیریت ،فرمانداری و ستاد استان در حال پیگیری تامین اعتبار هستند و در صورت تخصیص اعتبار عملیات مرمت سد توسط پیمانکاران ذی صلاح انجام خواهد شد.

رحمان دادپور از دامداران و مردم که  برای چرای دام و گردش و تفریح به محل تنگل بیدپارسی می روند خواست از اطراق در محل پایین دست سد و رودخانه های اطراف جدا خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.