کد خبر : 5105
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1399 - 17:06

فرماندار خواف و امام جمعه شهرستان در جمع اهالی روستای سیل زده رزداب حضور یافتند.

فرماندار خواف و امام جمعه شهرستان در جمع اهالی روستای سیل زده رزداب حضور یافتند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف حسین سنجرانی فرماندار خواف با حضور در جمع مردم روستای رزداب بیان داشت این سیل و مشکلات امتحان الهی است و باید شکرگزار خداوند و صابر و صبور باشیم.فرماندار خواف از مردم روستای رزداب و اعضای شورای اسلامی که پیگیر موضوعات بودند و


به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف حسین سنجرانی فرماندار خواف با حضور در جمع مردم روستای رزداب بیان داشت این سیل و مشکلات امتحان الهی است و باید شکرگزار خداوند و صابر و صبور باشیم.
فرماندار خواف از مردم روستای رزداب و اعضای شورای اسلامی که پیگیر موضوعات بودند و همچنین از جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های خدمات‌رسان تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت وجود همه خدماتی که ارائه می شود نتیجه زحمات این عزیزان و نتیجه خون شهدا است قلب همه مسئولین برای شما می تپد ما وظیفه خدمت به شما داریم و با دعای شما انشاالله مشکلات برطرف خواهد شد.
وی افزود شهرستان خواف دومین شهرستان از  لحاظ وسط در استان خراسان رضوی می باشد که با این اتفاقات نادری که پیش می‌آید با توجه به وسعت شهرستان امکانات کافی در شهرستان وجود ندارد.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خواف بیان داشت با توجه به موقعیت توپوگرافی خاص این روستا و بارندگی بیش از ۲۳ میلیمتر در مدت زمان کوتاه باعث ایجاد این حادثه بزرگ شد ما تیم‌های کارشناسی را برای مطالعات اصولی و علمی برای کنترل سیلاب به روستا اعزام کردیم و این مطالعات در دست بررسی می‌باشد.
فرماندار شهرستان خواف بیان داشت این مشکلات و کمبودهای ناشی از سیل در این روستا با یک نگاهی ویژه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رصد خواهیم کرد و انشاالله مشکلات را مرتفع خواهیم نمود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.