کد خبر : 5096
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 فروردین 1399 - 12:58

​​از آب ذخیره شده در پشت بندهای خاکی روستاها باید استفاده بهینه گردد

​​از آب ذخیره شده در پشت بندهای خاکی روستاها باید استفاده بهینه گردد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف حسین سنجرانی فرماندار خواف در بازدید از بند خاکی روستای خیراباد بخش سلامی   از زحمات ریاست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به جهت احداث بندهای خاکی در سطح شهرستان تشکر نمود.فرماندار خواف بیان داشت که مجوزات لازم جهت استفاده بهتر از آب ذخیره شده جهت پرورش ماهی و


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف حسین سنجرانی فرماندار خواف در بازدید از بند خاکی روستای خیراباد بخش سلامی   از زحمات ریاست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به جهت احداث بندهای خاکی در سطح شهرستان تشکر نمود.
فرماندار خواف بیان داشت که مجوزات لازم جهت استفاده بهتر از آب ذخیره شده جهت پرورش ماهی و سایر بهره برداری ها به اهالی روستا واگذار گردد که  باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی روستا خواهد شد.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خواف در این بازدید عنوان نمود که احداث این بندهای خاکی باعث تقویت ذخیره سفره های آب های زیرزمینی و همچنین مهار آب های سطحی می شود.
سنجرانی با توجه ذخیره قابل توجه آب در این بند خاکی خاطر نشان کرد که شرکت‌های معدنی می‌توانند با استفاده از این امکان در شهرستان نیاز آبی خود را برآورده نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.