کد خبر : 5089
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 11:08

پس از ۷۲ ساعت جستجو؛ جنازه نوجوان مفقود شده در سیلاب شهرستان خواف پیدا شد

پس از ۷۲ ساعت جستجو؛ جنازه نوجوان مفقود شده در سیلاب شهرستان خواف پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: پس از ۷۲ ساعت تلاش امدادگران هلال احمر جسد نوجوان مفقود شده در سیل این شهرستان کشف شد. به گزارش خواف نیوز هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهارداشت: بعد از شروع بارش‌های سیل آسا و وقوع سیلاب شدید در منطقه کوهپایه ای رزداب خواف متاسفانه شاهد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: پس از ۷۲ ساعت تلاش امدادگران هلال احمر جسد نوجوان مفقود شده در سیل این شهرستان کشف شد.

به گزارش خواف نیوز هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهارداشت: بعد از شروع بارش‌های سیل آسا و وقوع سیلاب شدید در منطقه کوهپایه ای رزداب خواف متاسفانه شاهد غرق شدن خودروی پراید و مرگ راننده ۳۱ ساله ای به نام یونس جباری بودیم که در همان ساعات اولیه نیروهای امدادی جسد راننده را کشف کرده و همچنین مردی ۲۷ ساله که در اثر سیل مصدوم شده بود را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی گفت: همچنین با اطلاعات مردمی از گرفتار شدن نوجوان ۱۳ ساله ای به نام محمد تیموری در سیل وحشتناک این روستا مطلع شدیم و از همان لحظات اولیه تیم های امداد و نجات شهرستان جستجو برای پیدا کردن اثری از این شخص را آغاز کردند.

رئیس هلال احمر خواف افزود: از روز دوشنبه ۲۵ فروردین تیم های آنسَت هلال احمر استان خراسان رضوی به همراه چند قلاده سگ مخصوص به کمک امدادگران خوافی آمده تا پس از حدود ۷۲ ساعت تلاش جنازه این نوجوان در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری از محل وقوع حادثه و در حوالی روستای فایندر کشف شد.

رمضانی همچنین از میزان خسارت به منازل مسکونی این آبادی و کمک به آسیب دیدگان گفت: تعدادی از منازل روستاییان دچار آبگرفتگی شده بود که با همکاری نیروهای امدادی تخلیه شده و اقلام زیستی مختلفی از جمله پتو، موکت، چراغ والور و فانوس و همچنین بسته های مواد غذایی یک ماهه بین آسیب دیدگان توزیع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.