کد خبر : 5076
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 6:36

ستاد بحران خواف تشکیل جلسه داد

ستاد بحران خواف تشکیل جلسه داد

ستاد بحران خواف تشکیل جلسه داد در پی وقوع بارش های سیل آسا و ایجاد خسارت به برخی مناطق شهرستان به ویژه روستای رزداب  ، ستاد بحران شهرستان به منظور بررسی و مدیریت شرایط  و امداد رسانی به موقع به حادثه دیدگان   تشکیل شد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف با توجه به وقوع سیلاب

ستاد بحران خواف تشکیل جلسه داد


در پی وقوع بارش های سیل آسا و ایجاد خسارت به برخی مناطق شهرستان به ویژه روستای رزداب  ، ستاد بحران شهرستان به منظور بررسی و مدیریت شرایط  و امداد رسانی به موقع به حادثه دیدگان   تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف با توجه به وقوع سیلاب در روستای رزداب و سطح شهرستان حسین سنجرانی فرماندار خواف بیان داشت که باید مسیر رودخانه ها و مسیل ها خصوصاً در مناطق مسکونی آزادسازی  شود و از ساخت سازهای جدید و بی ضابطه  در حریم رودخانه ها به طور جدی جلوگیری گردد.
فرماندار شهرستان بیان داشت که جهاد سازندگی در  اوایل انقلاب به صورت جهادی و صادقانه بندهای خاکی زیادی را برای آبادانی و کشاورزی روستاها احداث کرده است که این بندها نیاز به مطالعات دقیق و مرمت دارند که باعث ایجاد مشکلات و فشارهای روانی به شهروندان  نگردد. مدیران در این زمینه باید به صورت جهادی عمل کنند.
رئیس ستاد بحران شهرستان خواف بیان داشت اقداماتی که در خصوص مدیریت بحران لازم است انجام شود باید به صورت کامل پیگیری شود تا این مشکلات هر ساله تکرار نشود  در این راستا باید اکیپ های تخصصی و کارشناسی تشکیل و این موضوعات را بررسی و راهکار ارائه نمایند و اگر لازم شد برای بازسازی و ترمیم از تجهیزات مکانیکی شرکت های معدنی استفاده نمایند تا برای آینده دغدغه ای نداشته باشیم.
سنجرانی خاطرنشان کرد که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به باز سازی جاده های مواصلاتی بپردازد و برای ترمیم مناطق آسیب دیده از تجهیزات معادن شهرستان استفاده شود لازم است که اکیپ بررسی میزان خسارت در اسرع وقت در محل  حضور پیدا کنند و میزان خسارت واقعی را برآورد کنند.
وی با توجه به شرایط پیش آمده تاکید نمود که دستگاه های خدمات رسان و امدادی از هم اکنون در مناطق آسیب دیده مستقر و به شهروندان آسیب دیده ارائه خدمت نمایند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.