کد خبر : 5079
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 6:46

بالگرد اورژانس به کمک سیل زدگان خواف آمد

بالگرد اورژانس به کمک سیل زدگان خواف آمد

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: درپی بارندگیهای اخیر در شهرستان خواف و طغیان رودخانه های فصلی در برخی روستاها،براساس اعلام مرکز اورژانس ۱۱۵ ،روستای رزداب دچار سیل گرفتگی و طغیان رودخانه شده که بدنبال آن چند مورد حادثه گزارش گردید. علی افکار به خواف نیوز گفت: با توجه به انسداد مسیر های منتهی

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: درپی بارندگیهای اخیر در شهرستان خواف و طغیان رودخانه های فصلی در برخی روستاها،براساس اعلام مرکز اورژانس ۱۱۵ ،روستای رزداب دچار سیل گرفتگی و طغیان رودخانه شده که بدنبال آن چند مورد حادثه گزارش گردید.
علی افکار به خواف نیوز گفت: با توجه به انسداد مسیر های منتهی به روستا و عدم تردد آمبولانس، با اورژانس هوایی گناباد هماهنگی و بالگرد به منطقه حادثه دیده اعزام گردید.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان خواف افزود :در سیلاب روستای رزداب متاسفانه فرد ۲۸ساله، بعد از اقدامات اورژانس ۱۱۵ بدلیل شدت جراحات فوت نموده و همچنین یک جوان ۲۷ ساله مصدوم که پس از انتقال بوسیله بالگرد به بیمارستان ۲۲بهمن خواف، تحت مداوا قرار گرفته و خوشبختانه بعد از اقدامات درمانی بهبود یافته واز بیمارستان ترخیص شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.