کد خبر : 5004
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1399 - 10:00

پویش “برای مبارزه با کرونا چه کردیم” در خواف

پویش “برای مبارزه با کرونا چه کردیم” در خواف

به گزارش خواف نیو زبه نقل از ایلنا بخشدار سنگان خواف گفت: با هدف ترغیب مردم به پیشگیری از شیوع کرونا پویش “برای مبارزه با کرونا چه کردیم” در این بخش راه‌اندازی شد. حمیدرضا طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از افراد و اقشاری که اقداماتی را برای مبارزه با کرونا

به گزارش خواف نیو زبه نقل از ایلنا بخشدار سنگان خواف گفت: با هدف ترغیب مردم به پیشگیری از شیوع کرونا پویش “برای مبارزه با کرونا چه کردیم” در این بخش راه‌اندازی شد.

حمیدرضا طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از افراد و اقشاری که اقداماتی را برای مبارزه با کرونا انجام داده‌اند، دعوت می‌شود برای تشویق مردم اقدامات خود را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کنند.

وی ادامه داد: جامعه ما در این شرایط به امید نیاز دارد و امید مهمترین عاملی است که می‌تواند این بیماری را شکست دهد. 

وی گفت: اگر مردم اقدامات همشهریان و هموطنان خود را در زمینه مبارزه با کرونا مشاهده کنند، امیدوار می شوند و آنها نیز در این مسیر قدم برمی دارند.
طاهری افزود: پویش‌های مردمی از راه‌های افزایش حس مسوولیت اجتماعی است و در این پویش ها اقشار مختلف مردم با نگاه ها و سلیقه های مختلف در یک دسته بندی قرار می‌گیرند و برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنند.
وی تحقق اهداف این پویش را نیازمند خرد جمعی دانست و ادامه داد: از ظرفیت‌ بخش‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی و مردمی برای تحقق این اهداف استفاده می‌شود.

مرکز شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف در۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد. 

سنگان با جمعیت ۱۸ هزار نفر در ۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان خواف قرار دارد و بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه در آن واقع است.

معادن سنگ آهن سنگان خواف در مجموع با ذخیره بیش از یک میلیارد تن، یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ آهن جهان است که تامین کننده خوراک اولیه برای تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره، ۱۵ میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ آهن می‌باشد.

مجموعه کانسارهای سنگ آهن سنگان در وسعتی به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر و عرض ۱۰ کیلومتر در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.