کد خبر : 4936
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 فروردین 1399 - 13:05

فرماندار شهرستان خواف در پیامی روز ۱۲ فروردین«روز جمهوری اسلامی ایران» را به تمامی مردم شریف و انقلابی شهرستان خواف تبریک گفت .

فرماندار شهرستان خواف در پیامی روز ۱۲ فروردین«روز جمهوری اسلامی ایران» را به تمامی مردم شریف و انقلابی شهرستان خواف تبریک گفت .

بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و رنج کشیده ایران که با زعامت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند بر رژیم ظالم و ستمشاهی غلبه کنند، در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ دلبستگی و پیوند عمیق خود با جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند.«روز جمهوری اسلامی ایران» در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و رنج کشیده ایران که با زعامت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند بر رژیم ظالم و ستمشاهی غلبه کنند، در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ دلبستگی و پیوند عمیق خود با جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند.
«روز جمهوری اسلامی ایران» در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای انقلاب و «نه» محکمی به تمامی بدخواهان، حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمودند.

اینجانب ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، روز 12 فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران » که طلیعه ای برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به تمامی مردم شریف شهرستان خواف تبریک می گویم
حسین سنجرایی
فرماندار شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.