کد خبر : 4899
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 9:08

فرمندار خواف: همکاری مردم ، لازمه موفقیت طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تبعات شیوع بیماری و ویروس کروناست.

فرمندار خواف: همکاری مردم ، لازمه موفقیت طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تبعات شیوع بیماری و ویروس کروناست.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری حسین سنجرانی فرماندار خواف روز جمعه طی گفت و گوی کوتاهی  افزود: راه حل غلبه بر بیماری کرونا، رعایت  دقیق موارد ومسایل ونکات بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش ارتباطات است.فرماندارخواف : مهمترین هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ماندگاری بیشتر

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری حسین سنجرانی فرماندار خواف روز جمعه طی گفت و گوی کوتاهی  افزود: راه حل غلبه بر بیماری کرونا، رعایت  دقیق موارد ومسایل ونکات بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش ارتباطات است.
فرماندارخواف : مهمترین هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ماندگاری بیشتر مردم در منزل و پرهیز از سفرهای غیر ضروری و حضور نیافتن دراجتماعات و معابر عمومی است و برای موفقیت در اجرای آن باید مردم مشارکت داشته باشند. که نقش مهمی درقطع زنجیره انتقال ویروس خواهد داشت.
وی گفت: دراین شهرستان  از 14روز گذشته طرح‌های محدودیت  معابر عمومی منتهی به مناطق شهری و روستایی در آن به صورت جدی در دست اجراست و 5 مسیر ورودی به این شهرستان به صورت کامل  و با همکاری بسیج، ماموران انتظامی، محورشهیددشتی ،هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان  و همچنین مسیر ورودی به بافت مرکزی شهر با محدودیت مواجه است و کنترل  دقیق ،همراه با تب سنجی و پایش سلامت انجام می شود.
سنجرانی افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی الزامات قانونی برای تشدید کنترل‌ها در ورودی و خروجی شهرها ایجاد می کند و از امروز این ترددها با کنترل وبادقت وجدیت بیشتری انجام می شود و  هم به صورت ویژه ترددها و ورود خودروها به شهرستان را کنترل نموده و از ورود خودروهای غیربومی به شهربا جدیت جلوگیری خواهد شد.
رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان خواف عنوان داشت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر کنترل ورود و خروج خودروها به محدوده مرکزی شهر ، محدودیتها در ورودی شهر ها و تمام  روستاها و دهستان‌های بزرگ این شهرستان با بهره گیری از ظرفیت مردم، بسیجیان و سایر ارگانها و دستگاههای ذیربط  از امروز باشدت بیشتری اجرا می شود.
وی از مردم خواست با همکاری در اجرای این طرح، کاهش ترددها و پرهیز از حضور در بوستان‌ها، فضای سبز و تفرجگاه‌ها در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ، نقش مهمی را ایفا وسهیم باشند.مدت تعیین شده برای اجرای این طرح هشتم تا پانزدهم فرودین ماه جاری است و در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، این زمان تمدید خواهد شد.
اجرای این طرح مراحل مختلف دارد که برخی از آن پیشتر اجرا شده‌ و اینک اقداماتی دیگر بر تمهیدات گذشته افزوده می‌شود.     

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.