کد خبر : 4818
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 - 18:56

اطلاعیه شماره 6 ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان خواف

اطلاعیه شماره 6 ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان خواف

بسمه تعالی همشهریان گرامی و مردم فهیم و متدین شهرستان خواف؛ با توجه به اینکه در آستانه سال جدید و نوروز باستانی هستیم، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان خواف ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ملت عزیز ایران و بخصوص مردم فهیم شهرستان خواف، از همه شما

بسمه تعالی
همشهریان گرامی و مردم فهیم و متدین شهرستان خواف؛
با توجه به اینکه در آستانه سال جدید و نوروز باستانی هستیم، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان خواف ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ملت عزیز ایران و بخصوص مردم فهیم شهرستان خواف، از همه شما عزیزان استدعا دارد ضمن رعایت نکات و ملاحظات ذیل بخصوص در ایام نوروز، به #میثاقنامهنوروزیمقابلهبا_کرونا پیوسته و خود را متعهد به آن بدانیم.
در شرایط کنونی سلامت تک تک افراد جامعه بهم پیوند خورده و یقین بدانید هر کس در این شرایط حساس به نکات و توصیه های بهداشتی بی توجه باشد می تواند زمینه ساز بیماری خود و سایر شهروندان باشد. بر این اساس از شما دعوت می کنیم به میثاق نامه ذیل بپیوندید:

یادتان بماند بهار ما بعد از شکست کرونا بهار می شود

میثاق نامه نوروزی مقابله با کرونا

۱. من و خانواده ام برای حفظ سلامتی خود و دیگران، در این ایام تحت هیچ شرایطی به مسافرت، گردش، صحرا، کوه و اجتماعات نخواهیم رفت.
۲. من و خانواده ام در ایام نوروز ضمن پیوستن به پویش #درخانهبمانیم متعهد می شویم که از منازل خود خارج نشده و دید و بازدید نوروزی نداشته باشیم.
۳. من و خانواده ام متعهد می شویم تمام توصیه های بهداشتی را کاملا رعایت نموده و نسبت به بهداشت فردی و محیط توجه لازم را داشته باشیم.
۴. من و خانواده ام متعهد می شویم ضمن جدی گرفتن شیوع ویروس کرونا و پیگیری آخرین وضعیت شیوع این ویروس در شهرستان از طریق اطلاعیه های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، به شایعات و اخبار غیر مستند و غیرموثق منتشره در فضای مجازی و حقیقی توجه نکنیم.

در پایان به شما مردم شریف اطمینان خاطر داده می شود که اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان برای به حداقل رساندن تبعات این بیماری و پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس تمام تلاششان را مصروف خواهند نمود.
همچنان و مطابق همیشه و لکن با تاکید بیشتر، از تمامی مردم فهیم شهرستان استدعا داریم نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی جدیت لازم را داشته و ضمن پیوستن به کمپین #درخانهبمانیم از منازل خود خارج نشوند.
یادتان باشد مقابله با این بیماری فقط و فقط همت و همراهی همه شهروندان فهیم شهرستان خواف را می طلبد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.