کد خبر : 4799
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 11:37

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان تشریح کرد؛ گام‌های فولاد سنگان خواف در مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان تشریح کرد؛ گام‌های فولاد سنگان خواف در مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان گفت: در راستای مقابله با کرونا در شهرستان خواف، این شرکت، 500 میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان خواف برای خرید ملزومات بهداشتی و درمانی کمک کرد. علی امرایی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: دو دستگاه تب سنج، تعدادی ماسک و مقداری محلول‌های ضدعفونی خریداری شد و برای پیشگیری

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان گفت: در راستای مقابله با کرونا در شهرستان خواف، این شرکت، 500 میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان خواف برای خرید ملزومات بهداشتی و درمانی کمک کرد.

علی امرایی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: دو دستگاه تب سنج، تعدادی ماسک و مقداری محلول‌های ضدعفونی خریداری شد و برای پیشگیری و مقابله با این بیماری در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت.

وی یادآور شد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی مانند خرید و استقرار یک دستگاه آمبولانس در شرکت فولاد سنگان و اقداماتی از قبیل ضدعفونی محیط کار، توزیع ماسک، سرو غذا در ظروف یک بار مصرف تک نفره، حذف دستگاه حضور و غیاب لمسی، ممنوعیت ورود کارکنان و کارگران مشکوک به کرونا به داخل محدوده کاری در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط و حفاظت فردی کارکنان و کارگران این شرکت انجام شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش خواف نیز در گفت‌وگو با ایسنا از اهدای بسته‌های حمایتی از سوی شرکت فولاد سنگان به دانش‌آموزان خبر داد.

عبدالله صالحی سنگانی گفت: 860 بسته حمایتی در بین برخی از دانش‌آموزانی که جزء جامعه هدف دریافت این کمک‌ها هستند در آستانه نوروز 99، توزیع می‌شود که محتوای بسته‌های حمایتی شامل موادغدایی از قبیل برنج، روغن، تن ماهی، قند، شکر و… است.

وی بیان کرد: ارزش ریالی هر بسته حمایتی بالغ بر 2 میلیون ریال و در مجموع بالع بر 1 میلیارد و 700 میلیون ریال تخمین زده می‌شود.

صالحی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، بسته‌های حمایتی مزبور از طریق مدیران مدارس در اختیار دانش‌آموزان جامعه هدف قرار می‌گیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.