کد خبر : 4812
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 15:52

حجت الاسلام پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر احمدپور منتخب مردم خواف و رشتخوار : با انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده این مردم شریف انشاالله شاهد تحقق عدالت و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

حجت الاسلام پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر احمدپور منتخب مردم خواف و رشتخوار : با انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده این مردم شریف انشاالله شاهد تحقق عدالت و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

دیدار منتخب مردم خواف و رشتخوار با حجت الاسلام پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی… درنشست حجت الاسلام پژمانفر با دکتر احمدپور منتخب مردم خواف و رشتخوار که در مشهد برگزار گردید، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به حول قوه الهی و باتمام توان در کنار یکدیگر از همه ظرفیت ها

دیدار منتخب مردم خواف و رشتخوار با حجت الاسلام پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی…

درنشست حجت الاسلام پژمانفر با دکتر احمدپور منتخب مردم خواف و رشتخوار که در مشهد برگزار گردید، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به حول قوه الهی و باتمام توان در کنار یکدیگر از همه ظرفیت ها برای رفع محرومیت منطقه خواف و رشتخوار استفاده خواهیم نمود.
وی با بیان اینکه در این مدت همیشه در مجلس دغدغه مردم منطقه خواف و رشتخوار را داشتم، گفت: متاسفانه بارها شاهد عدم رعایت عدالت در منطقه خواف و رشتخوار بویژه در بکارگیری نیروی انسانی بودم که امیدوارم با حضور جنابعالی این عدالت تحقق یابد و حقوق کسانی که ضایع شده است استیفا گردد.
نماینده مشهد در مجلس خاطر نشان کرد: باید همه نمایندگان استان در مجمع نمایندگان تلاش نماییم تا انشالله وفاق استانی صورت گیرد و امتیازات این استان همچون استان های دیگر در بحث ملی ارتقا یابد.
در ادامه این نشست دکتر احمد پور ضمن تقدیر وتشکر از ایشان اظهار داشت: در استان منطقه ای به محرومیت خواف و رشتخوار نداریم و انتظار ما این است که در مجمع نمایندگان ما را کمک کنید تا در همه حوزه های مختلف شاهد رونق و شکوفایی باشیم.
وی ادامه داد: صنایع فولاد رشتخوار به هیچ وجه مورد توجه قرار نگرفته است که اگر این صنایع مورد بهره برداری قرار گیرد شاهد بکارگیری تعدادی جوان در این مجموعه هستیم که این امر موجب جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود، مضافا به اینکه دولت از منافع و سود آن بهره مند خواهدگردید.
منتخب مردم خواف و رشتخوار ادامه داد: در حوزه راه های مواصلاتی می بایست بیشتر اعتبار و بودجه تخصیص داده می شد و اهمیت راه های مواصلاتی مورد توجه قرار می گرفت تا روزانه شاهد حوادث ناگوار و از دست دادن جان عزیزان مان نمی بودیم
وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: نگاه مان نگاه عدالت محور است درگذشته شاهد تبعیض در حوزه های مختلف در این منطقه بودیم اما مصمم هستیم تاهمه عزیزان از حقوق خویش بصورت عادلانه بهره مند گردند
درخاتمه دکتر احمدپور بیان داشت : با توجه به جایگاه وتجربیات جنابعالی ازشما می خواهم‌ یاری نمایید تا قدم های شایسته ای و در خور شان برای مردم مظلوم و محروم این منطقه برداشته شود.

خبرنگار: عباس ابراهیم بای

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.