کد خبر : 4796
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 اسفند 1398 - 16:19

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی خواف به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع)

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی خواف به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع)

به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، تمامی معابر و اماکن عمومی سطح شهر خواف به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام و لشکر پنج نصر ضدعفونی و گندزدایی شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و

به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، تمامی معابر و اماکن عمومی سطح شهر خواف به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام و لشکر پنج نصر ضدعفونی و گندزدایی شد.

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی خواف به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع)

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و دستور ایشان به نیروهای مسلح به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تمامی معابر و اماکن عمومی سطح خواف به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام و لشکر پنج نصر ضدعفونی و گندزدایی شد.

فرمانده محور شهید دشتی خواف در حاشیه عملیات ضدعفونی معابر با بیان اینکه عملیات گندزدایی به‌صورت ویژه تداوم می‌یابد، اظهار کرد: تا زمانی که بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح شهرستان خواف به‌طور کامل فروکش کند عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهرستان به‌صورت ویژه تداوم می‌یابد.

سرهنگ هادی نیازی از آمادگی کامل سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: نیروهای سپاه همان طوری که در هر شرایط و بحرانی همیشه در کنار مردم و هموطنان‌مان بوده‌اند، امروز نیز در این شرایط بحرانی از آمادگی کاملی برای مقابله با ویروس کرونا برخوردار بوده و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و محلات، ضدعفونی مساجد، مغازه‌ها و اماکن عمومی به‌وسیله تجهیزات سپاه در سطح شهرستان خواف انجام شد.

فرمانده محور شهید دشتی خواف خاطرنشان کرد: امیدواریم با این کار که در روزهای آتی ادامه خواهد داشت ما شاهد این باشیم که هرچه زودتر با همکاری مردم و توصیه‌های بهداشتی ان‌شاءالله این بیماری رخت بر بندد و شاهد سلامتی جامعه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.