کد خبر : 4757
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 7:50

در راستای فعالیت در حوزه مسئولیت های اجتماعی ١٠٠٠ بسته غذایی توسط شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد بین خانواده‌های نیازمند شهرستان خواف توزیع شد.

در راستای فعالیت در حوزه مسئولیت های اجتماعی ١٠٠٠ بسته غذایی توسط شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد  بین خانواده‌های نیازمند شهرستان خواف توزیع شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، مهندس محمد مدنی فر، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد ضمن بیان وظایف شرکت در راستای فعالیت های سالانه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همزمان با ایام میلاد مولای متقیان امام علی(ع) در شهرستان خواف اظهار

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، مهندس محمد مدنی فر، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد ضمن بیان وظایف شرکت در راستای فعالیت های سالانه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همزمان با ایام میلاد مولای متقیان امام علی(ع) در شهرستان خواف اظهار کرد: در قالب این طرح تعداد ١٠٠٠ بسته حاوی مواد غذایی وارزاق عمومی  بین خانواده‌های نیازمند شهرستان خواف توزیع شد.

مهندس مدنی فر افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و عدم بهره مندی اقشار بی بضاعت و کم بضاعت شهرستان خواف به منابع مالی مناسب، باهمکاری امام جمعه محترم و فرماندارمحترم شهرستان خواف اقدام به شناسایی نیازمندان و اقشار کم برخوردار شهرستان خواف نموده و با تلاش همکاران این بسته ها طی هفته جاری تهیه و بین این عزیزان توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در طول سال و در ایام های مختلف نسبت به رفع مشکلات خانواده های نیازمند برنامه هایی را اجرا می کند که توزیع بسته های غذایی یکی از این برنامه ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.