کد خبر : 4764
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 19:34

ثبت نخستین مورد فوتی به علت کرونا در خواف

ثبت نخستین مورد فوتی به علت کرونا در خواف

اطلاعیه شماره 3 ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان خواف باسمه تعالی همشهریان گرامی و مردم فهیم و متدین شهرستان خواف؛ پیرو اطلاعیه های قبلی ستاد، به اطلاع شما مردم فهیم شهرستان می رساند ویروس کرونا طی این روزها با سرعت بیشتری در حال شیوع در سطح کشور و استان بوده که

اطلاعیه شماره 3 ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان خواف

باسمه تعالی
همشهریان گرامی و مردم فهیم و متدین شهرستان خواف؛
پیرو اطلاعیه های قبلی ستاد، به اطلاع شما مردم فهیم شهرستان می رساند ویروس کرونا طی این روزها با سرعت بیشتری در حال شیوع در سطح کشور و استان بوده که طبعا شهرستان خواف نیز علی رغم تمهیدات گسترده اتخاذ شده، از این موضوع مستثنی نبوده و متاسفانه به صورت روزانه بر موارد مشکوک و همچنین مثبت بیماری در سطح شهرستان افزوده می شود.
بحمدلله تا کنون برخی از بیماران کرونایی شهرستان بهبودی نسبی داشته و چند مورد نیز به صورت کامل بهبود یافته و از بیمارستان مرخص و فرآیند قرنطینه در منزل را تحت نظر کارشناسان بهداشت و درمان سپری می نمایند.
در این میان علی رغم اخبار خوب فوق الذکر درخصوص بهبود نسبی برخی بیماران، متاسفانه در برخی افراد که دارای سنین بالا بوده و یا بیماری زمینه ای داشته اند شرایط بیماری سخت تر پیش می رود. در همین راستا متاسفانه یکی از شهروندان خوافی که در بیمارستان بستری و تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده بود، علی رغم تلاش های فراوان کادر پزشکی و درمانی، به دلیل داشتن برخی شرایط زمینه ای، به رحمت ایزدی پیوست.
ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن عرض تسلیت و تعذیت محضر بازماندگان و خانواده آن مرحوم، برای ایشان آرزوی صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی را از خداوند رحمان مسئلت می نماید.
همچنین جا دارد از حسن همکاری و مساعدت خانواده محترم مرحوم در طول انجام مراحل کفن و دفن جسد مرحوم مطابق پروتکل های بهداشتی صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.

در پایان مطابق همیشه و لکن با تاکید بیشتر، از تمامی مردم فهیم شهرستان استدعا داریم نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی جدیت لازم را داشته و از منازل خود خارج نشوند.
خادمین شما در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تمام تلاش و همت خود را برای پیشگیری از شیوع این بیماری به کار بسته اند لکن مقابله با این ویروس نحس، همت و همراهی همه شهروندان فهیم خوافی را می طلبد.

منبع: کانال خبری خواف نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.