کد خبر : 4695
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1398 - 7:11

طرح منطقه ویژه اقتصادی خواف توسط استاندار خراسان‌رضوی به تصویب رسید

طرح منطقه ویژه اقتصادی خواف توسط استاندار خراسان‌رضوی به تصویب رسید

فرماندار شهرستان خواف از تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی خواف توسط استاندار خراسان رضوی خبر داد. حسین سنجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خواف اظهار داشت: با عنایت به پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری شهرستان و با توجه به رویکرد  استاندار خراسان رضوی به شهرستان خواف، طرح منطقه ویژه اقتصادی خواف جهت طی مراحل اداری و تصویب به

فرماندار شهرستان خواف از تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی خواف توسط استاندار خراسان رضوی خبر داد.

حسین سنجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خواف اظهار داشت: با عنایت به پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری شهرستان و با توجه به رویکرد  استاندار خراسان رضوی به شهرستان خواف، طرح منطقه ویژه اقتصادی خواف جهت طی مراحل اداری و تصویب به شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور ارسال شد.

وی افزود: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در یک منطقه سبب رونق اقتصادی فراگیر آن شهرستان خواهد شد. 

فرماندار خواف افزود: از مهم‌ترین اهداف کلی ایجاد منطقه اقتصادی در شهرستان‌ها می‌توان به جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی با ارتقاء سطح تکنولوژی و بهره‌گیری از فناوری‌های برتر و نوین اقتصادی برای به وجود آوردن ظرفیت‌های شغلی تازه و ارتقای سطح اشتغال شهرستان اشاره کرد.

 سنجرانی گفت: مهمترین مزایای این مناطق برای شهرستان خواف عبارت است از معافیت‌های گمرکی و مالیاتی برای واحدهای صنعتی و تولیدی، تسهیل و صدور مجوزات ساخت و ساز، ورود ماشین‌آلات خط تولید و ابزارآلات و اثاثیه اداری بدون عوارض گمرکی.

فرماندار خواف خاطرنشان کرد: تصویب نهایی استقرار منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان خواف با توجه به پتانسیل بالای صنعتی و معدنی منطقه می‌تواند نقش بسزایی در توسعه فراگیر و همه جانبه شهرستان مرزی خواف داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.