کد خبر : 4671
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 8:04

ترانزیت جاده‌ای از معادن سنگان خواف متوقف شد

ترانزیت جاده‌ای از معادن سنگان خواف متوقف شد

گناباد- ایرنا- فرماندار خواف گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ترانزیت سنگ آهن و مواد اولیه شرکت‌های معدنی سنگان به سایر نقاط کشور متوقف شد. حسین سنجرانی روز جمعه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در خواف، ترانزیت جاده ای  از معادن سنگان تا اطلاع ثانوی


گناباد- ایرنا- فرماندار خواف گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ترانزیت سنگ آهن و مواد اولیه شرکت‌های معدنی سنگان به سایر نقاط کشور متوقف شد.

حسین سنجرانی روز جمعه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در خواف، ترانزیت جاده ای  از معادن سنگان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و جابه‌جایی کالا فقط با استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برای پیشگیری از شیوع ببماری کرونا در بین شاغلین و بهره برداران شرکت‌های معدنی سنگان، قرار شد بهره برداری و تولید این بخش با حداقل نیرو انجام شود و تردد مهندسان و کارگران تا جایی که امکان دارد محدود شود.

وی گفت: همچنین برابر مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا همه طرح‌های ساختمانی در معادن سنگان خواف از ۱۵ اسفند ماه جاری به مدت یک ماه متوقف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.