کد خبر : 4639
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 7:32

شرکت SDM در نامه‌ای خواستار شد؛ تسریع در خروج کارشناسان چینی از شرکت های معدنی سنگان خواف

شرکت SDM در نامه‌ای خواستار شد؛ تسریع در خروج کارشناسان چینی از شرکت های معدنی سنگان خواف

شرکت چینی SDM در نامه‌ای به یکی از پیمانکاران فولاد سنگان خواف خواستار خروج کارشناسان چینی از شرکت های معدنی سنگان خواف شده است. به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نامه که یک نسخه از آن  به دفتر خبرگزاری ایلنا در خراسان رضوی نیز  فرستاده‌ شده نشان می‌دهد   دلیل آن همه گیر شدن بیماری کرونا

شرکت چینی SDM در نامه‌ای به یکی از پیمانکاران فولاد سنگان خواف خواستار خروج کارشناسان چینی از شرکت های معدنی سنگان خواف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نامه که یک نسخه از آن  به دفتر خبرگزاری ایلنا در خراسان رضوی نیز  فرستاده‌ شده نشان می‌دهد   دلیل آن همه گیر شدن بیماری کرونا ویروس در ایران است که باعث شده  شرکت چینی کارشناسان خود را از ایران فرابخواند.

خبرگزاری ایلنا پیشتر درباره وضعیت شرکت‌های معدنی سنگان با وجود هزاران کارگر ایرانی و خارجی هشدار داده بود اما مسئولان شبکه بهداشت شهرستان خواف و خراسان رضوی تا کنون هیچ اقدامی در این باره انجام نداده‌اند.

صنایع سنگ آهن سنگان خواف در خراسان رضوی با داشتن هزاران کارگر ایرانی و خارجی وضعیت مناسبی درباره کنترل کروناویروس ندارد.

شرکت SDM شرکتی چینی است که با مشارکت چند شرکت ایرانی در حال ساخت کارخانه ۵ میلیون تنی کنسانتره است و کارفرمای این پروژه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و زیرمجموعه فولاد مبارکه اصفهان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.