کد خبر : 4572
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 16:27

برگزاری مراسم «آبروی محله، افتخار روستا» در خواف

برگزاری مراسم «آبروی محله، افتخار روستا» در خواف

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج «آبروی محله، افتخار روستا» با محوریت شهید «اسماعیل زنگنه» در شهرستان خواف برگزار شد‌.  به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد واحد خراسان رضوی، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهید «آبروی محله، افتخار روستا» با محوریت شهید والامقام «اسماعیل زنگنه» یکشنبه سوم مهر در روستای اسدآباد از



همزمان با گرامیداشت هفته بسیج «آبروی محله، افتخار روستا» با محوریت شهید «اسماعیل زنگنه» در شهرستان خواف برگزار شد‌.

 به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد واحد خراسان رضوی، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهید «آبروی محله، افتخار روستا» با محوریت شهید والامقام «اسماعیل زنگنه» یکشنبه سوم مهر در روستای اسدآباد از توابع شهرستان خواف با حضور خانواده معظم شهید، مسئولان، رزمندگان و ایثارگران برگزار شد.
 فرمانده نیروی انتظامی خواف ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای بسیجی گفت: برگزاری یادواره شهدا و نیز آبروی محله یاد آور این است که مردم همیشه در صحنه ایران همواره ومثل همیشه در راه شهدا ایستاده اند و راه آنها را ادامه می دهند ما در یادواره شهدا می آییم که یاد بگیریم شهدای ما چه کسانی بودند و چگونه زندگی می کردند و چگونه به درجات اعلا رسیدند.
علیرضا حسینعلی زاده در ادامه خاطر نشان ساخت: عده اي فرصت طلب به دنبال اين هستند كه نام و ياد شهدا در جامعه كمرنگ و اولويت جوانان برومند این سرزمین را تغيير دهند و نیزبا تهديد و ارعاب مردم را از قدرت پوشالي دشمن بترسانند و به مقصد های  شوم خود كه دشمني با ولايت و نیز تضعيف آن است، دست پيدا كنند، كه به بركت و مجاهدت خون شهدا راه به جايي نخواهند برد.
مدیحه‌سرایی توسط ذاکرین اهل بیت (ع) در وصف شهدا، خاطره‌گویی توسط همرزمان شهید و تجلیل از خانواده معظم شهید از جمله برنامه‌های اجرایی این مراسم معنوی بوده است.
یادواره شهید «آبروی محله» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز معرفی حماسه‌ آفرینی، فداکاری‌ و نیز جانفشانی ها و از خودگذشتگی شهیدان به نسل امروز برگزار می شود.
در این مراسم علی نطاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، حسین اسدی معاون سیاسی فرماندار، علی رمضانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روسای ادارات وجمعی از معتمدین معین حضور داشتند.
شهید اسماعیل زنگنه در دوم تیر ۱۳۴4در روستای اسد آباد بخش زوزن خواف چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به شلمچه اعزام و در تاریخ 12 تیرماه 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گفتني است شهرستان خواف كه 270 كيلومتر از مشهد مقدس فاصله دارد، 110 شهيد، 285 جانباز و 34 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهای پیام/

حجت الله سالاری خبرنگار ایثار رضوی در خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.