کد خبر : 4495
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 13:05

نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار و نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس: فضای مجلس نسبت به رای اعتماد به دو وزیر پیشنهادی

نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار و نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس: فضای مجلس نسبت به رای اعتماد به دو وزیر پیشنهادی

نایب رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که فضای مجلس نسبت به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی مثبت اما نسبت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش منفی است. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایسنا محمود نگهبان‌سلامی با اشاره به فضای مجلس برای رای اعتماد به وزاری پیشنهادی میراث فرهنگی

نایب رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که فضای مجلس نسبت به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی مثبت اما نسبت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش منفی است.
به گزارش خواف نیوز به نقل از ایسنا محمود نگهبان‌سلامی با اشاره به فضای مجلس برای رای اعتماد به وزاری پیشنهادی میراث فرهنگی و آموزش و پرورش اظهار کرد:  با توجه به اقداماتی که آقای مونسان در حوزه میراث فرهنگی انجام داده نگاه مجلس به عملکرد او تقریبا نگاه مثبتی است و پیش‌بینی می‌شود از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: اما درمورد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، از آنجا که این مساله حوزه تخصصی ما است، از وزیر پیشنهادی دعوت کردیم تا در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شرکت کند.
وی بیان کرد: با توجه به سوابق آقای حاجی میرزایی کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی، نگاه خیلی مثبتی به این وزیر پیشنهادی ندارد.
نگهبان سلامی یادآور شد: تمایل فرهنگیانی که از سراسر کشور با ما در ارتباطات هستند تمایل‌شان بر معرفی فردی از بطن آموزش و پرورش است که با این حوزه آشنایی کامل داشته باشد.
وی گفت: ما در کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی کارها را بین همکاران تقسیم بندی کردیم تا سوال‌های تخصصی و چالش‌های اساسی حوزه آموزش و پرورش را مطرح کنند و پس از پاسخ های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، موضوع را جمع بندی می کنیم.
نایب رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من فکر می‌کنم احتمال رای آوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کم باشد.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، در خصوص علت عدم معرفی سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و یا معرفی یک زن گفت: پیرامون این مسئله صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود اما به نظر بنده چون آقای حسینی روحیه جنگنده‌ای دارد و در دوران سرپرستی وزارت پیگیری و دغدغه‌های خاصی پیرامون مسائل آموزش و پرورش، اقتصاد و معیشت فرهنگیان داشت، این پیگیری‌ها در هیات دولت می‌توانست رئیس جمهور را به زحمت بیاندازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.