کد خبر : 4440
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 19:00

مشکل کمبود آب 3000 خانوار روستایی در خواف حل شد

مشکل کمبود آب 3000 خانوار روستایی در خواف حل شد

مشکل کمبود آب 3000 خانوار روستایی در خواف حل شد سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی خواف از رفع کمبود آب شرب بیش از 3000 خانوار در روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی جواد الائمه این شهرستان در استان خراسان رضوی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “مهدی عبدیان” گفت: همزمان با فرا رسیدن

مشکل کمبود آب 3000 خانوار روستایی در خواف حل شد

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی خواف از رفع کمبود آب شرب بیش از 3000 خانوار در روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی جواد الائمه این شهرستان در استان خراسان رضوی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “مهدی عبدیان” گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان خواف طی اقدامات انجام شده امور آبفار، مشکل کم آبی و هدر رفت آب بیش از 3000 خانوار در مجتمع آبرسانی جواد الائمه برطرف شد.
وی، تعویض شبکه توزیع روستای مژن آباد به‌طول 3000 متر، تعویض شبکه توزیع روستای بهدادین به‌طول 6000 متر، حفر و تجهیز چاه جدید روستای مهرآباد، اجرای خط انتقال برق به‌طول 900 متر، اجرای خط انتقال چاه جدید به مخزن به‌طول 750 متر با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد و 800 میلیون ریال را از جمله اقدامات انجام شده در این مجتمع عنوان کرد.
فرماندار شهرستان خواف نیز در این مراسم گفت: با توجه به وضعیت کم آبی موجود در کشور، باید فرهنگ درست مصرف کردن در مردم نهادینه و مشو‌ق‌های لازم برای صرفه‌جویی به مشترکان ارایه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.