کد خبر : 4428
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 20:44

نگهبان سلامی: دل بریدن از بیگانگان رمز موفقیت ایران است

نگهبان سلامی: دل بریدن از بیگانگان رمز موفقیت ایران است

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دل بریدن از بیگانگان و عمل کردن به توصیه‌های رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخلی، رمز موفقیت است. به گزارش خواف نیوز محمود نگهبان سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دل بریدن از بیگانگان و عمل کردن به توصیه‌های رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخلی، رمز موفقیت است.

به گزارش خواف نیوز محمود نگهبان سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث جوشیدن کشور از درون شده است، گفت: ایران در شکل‌گیری انقلاب همیشه با توطئه‌های مختلف دشمنان رو به رو بوده که شامل جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته‌ای، تحریم و جنگ اقتصادی است.

استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشمندان ایرانی باعث موفقیت‌های بسیاری شده است

تکیه بر توان داخلی، موفقیت به دنبال دارد

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا یکی از نکاتی که در فرمایشات مقام معظم رهبری وجود دارد، تاکید بر توان داخلی و روی پای خود ایستادن است. در واقع ایشان تاکید دارند چشم به این نداشته باشیم که کشورهای غربی و دیگران می‌خواهند چه کاری برای ایران انجام دهند و چنانچه این رویه در پیش گرفته شود، رمز موفقیت خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در طی این 4 دهه تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های درونی کشور باعث شده تا موفق باشیم، تصریح کرد: تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشمندان ایرانی باعث موفقیت‌های بسیاری شده است. در این شرایط حساس تاریخی و جنگ اقتصادی نیز قطعا باید بر اساس همین رویکرد و فرمایشات حضرت آقا پیش رفت.

عمل به توصیه‌های رهبری، به پشت سر گذاشتن تحریم‌ها کمک می‌کند

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: عمل کردن به توصیه‌های مقام معظم رهبری باعث می‌شود تا این پیچ تاریخی را با موفقیت پشت سر بگذاریم./

پایان پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.