کد خبر : 4418
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 17:57

مشهد مقدس، مقصد اردوي آزادگان خوافی

مشهد مقدس، مقصد اردوي آزادگان خوافی

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، اردوی دو روزه ويژه آزادگان شهرستان خواف به مشهد مقدس با حضور 25 تن از آزادگان تحت پوشش بنياد شهيد و امور ايثارگران اين شهرستان برگزار شد. آزادگان در این اردو در ابتدا به زيارت حرم مطهر امام رضا(ع) رفته و سپس از امكانات

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، اردوی دو روزه ويژه آزادگان شهرستان خواف به مشهد مقدس با حضور 25 تن از آزادگان تحت پوشش بنياد شهيد و امور ايثارگران اين شهرستان برگزار شد.
آزادگان در این اردو در ابتدا به زيارت حرم مطهر امام رضا(ع) رفته و سپس از امكانات ديگري مانند تفریگاه چالیدره، موج های خروشان و فضای سرسبز باغ ایثار بهره مند شدند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف با حضور در جمع آزادگان ضمن خیرمقدم به این عزیزان گفت: هدف از برگزاری اردوی دو روزه به مقصد مشهد مقدس ایجاد و تقویت زمینه های نشاط و شادی شما آزادگان سرافراز می باشد که این امر کوچکترین خدمت به شما است.
علی رمضانی افزود: این اردوی دو روزه فرصتی است تا این عزیزان که در دوران اسارت سختی های زیادی کشیده اند از درگیری های روزمره در طول این دو روز فاصله بگیرند تا بتوانند تجدید نیرو کرده و دوباره به انرژی مثبت و قوی به  کانون خانواده خود بازگردند.
در اين اردو برنامه هاي مختلف نظير مسابقات ورزشي، فوتسال و خاطره گویی دوران اسارت برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
فاصله خواف تا  مشهد مقدس 270 کیلومتر است و به صورتي است كه مي توان در تمامی فصول سال به آن سفر کرد.
گفتني است شهرستان خواف ٢٧٠ كيلومتر با مشهد مقدس فاصله دارد و ٩٧ شهيد، ۲۸۳ جانباز و ٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهای پیام/


حجت الله سالاري خبرنگار ايثار رضوي در  شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.