کد خبر : 4414
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 17:54

حسین سنجرانی روز شنبه به عنوان فرماندار شهرستان خواف معرفی شد.

حسین سنجرانی روز شنبه به عنوان فرماندار شهرستان خواف  معرفی شد.

به گزارش خواف نیوز در مراسمی که به این مناسبت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی و مسئولان استانی در خواف برگزار شد، با قدردانی از خدمات حدود یک ساله عبدالرضا سپهری در مدت تصدی سرپرستی فرمانداری خواف، حسین سنجرانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد. حسین سنجرانی به

به گزارش خواف نیوز در مراسمی که به این مناسبت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی و مسئولان استانی در خواف برگزار شد، با قدردانی از خدمات حدود یک ساله عبدالرضا سپهری در مدت تصدی سرپرستی فرمانداری خواف، حسین سنجرانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

حسین سنجرانی به پیشنهاد علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و تایید و ابلاغ وزیر کشور مسئولیت فرمانداری خواف را بر عهده گرفت.

شهرستان خواف از ابتدای شهریور سال گذشته با پایان یافتن ماموریت محمدرضا پهلوان نژاد بدون فرماندار بوده و در این مدت عبدالرضا سپهری به عنوان سرپرست در این جایگاه خدمت می کرد.

سنجرانی ۵۲ سال سن دارد و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی و حدود ۳۰ سال سابقه خدمت در مجموعه وزارت کشور است و مسئولیتهایی از قبیل بخشدار مرکزی خاش، فرماندار سرخس، مشاور و مدیر کل دفتر بازرسی و امور حقوقی و عملکرد، دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری و مدیر کل حوزه استاندار سیستان و بلوچستان و دبیر هیات بازرسی و انتخابات دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری این استان بخشی از سوابق کاری وی به شمار می رود.

عبدلرضا سپهری نیز به عنوان بخشدار بخش سنگان خواف معرفی شد.

مرکز شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.