کد خبر : 4370
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 20:18

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان خواف

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان خواف

با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع)، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن و مسوولان شهرستان خواف عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان این شهرستان آغاز شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از مشهد ، سردار حسین مرتضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش

با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع)، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن و مسوولان شهرستان خواف عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان این شهرستان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان خواف

به گزارش خواف نیوز به نقل از مشهد ، سردار حسین مرتضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان گفت: همه کشور‌هایی که دشمن ایران هستند و با هم هم‌پیمان شده‌اند مجبور به اعتراف نسبت به قدرت و توانمندی نظام اسلامی شده‌اند و امروزه می‌بینیم با طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی حرکتی علیه مردم مظلوم یمن صورت می‌گیرد و با پول‌های نفتی و با حمایت کشور‌های حاشیه جنوب خلیج فارس تهاجمی علیه این ملت مظلوم آغاز کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) سپاه در شمال شرق کشور بیان کرد: افتخار می‌کنیم که در 40 سالگی انقلاب در شرایطی به سر می‌بریم که هم آمریکا و هم کشور‌های جنایت کار اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به خوبی درک کردند.

وی اظهار کرد: همه این افتخارات و همه این قدرت و اقتدار در سایه همراهی و همدلی مردم به واسطه ایثار و جان فشانی شهدای عزیز و همه ایثارگران و در سایه تدابیر و هدایت‌های پیامبرگونه امامین انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

مرتضوی گفت: سپاه جوشیده از مردم و با مردم است و بدون مردم تعریف نمی‌شود و هیچگاه در طول حیاط با برکت خود از مردم جدا نبوده و نخواهد بود.

وی قدرت و نفوذ سپاه را مرهون همراهی مردم دانست و افزود: دشمن به‌دنبال این است که بین سپاه و مردم جدایی ایجاد کند و آحاد بسیجیان عزیز و علمای بزرگوار بر این باورند که این امنیت پایدار مردمی ماندگار بماند و این انتظار بسیار به حق و به‌جا است و ما در مجموعه فعالیت‌های خودمان ضمن اینکه همه اردوگاه‌های دشمن را زیر نظر داریم و رصد می‌کنیم اجازه نخواهیم داد کوچکترین تعرضی به مرز‌های ایران اسلامی صورت گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) خاطرنشان کرد: افق چشم‌اندازی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند تمدن بزرگ اسلامی است و در این تمدن فقر، محرومیت و زشتی جایی ندارد و همه چیز باید در شأن مسلمانان باشد.

سردار مرتضوی ادامه داد: برای رسیدن به این افق و قله‌ای که رهبر انقلاب ترسیم فرمودند که همه ظرفیت‌ها را به کار می‌گیریم که البته دو پایه اصلی کار به فرموده معظم له خودسازی و جامعه پردازی است که امروزه پاسداران، بسیجیان و همه مومنین به انقلاب باید این باور، اعتقاد و این عزم را در خودشان تقویت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.