کد خبر : 4347
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 - 19:10

سرپرست فرمانداری خواف: خبرنگاران تجسم واقعی امانت داری و زبان صریح جامعه هستند

سرپرست فرمانداری خواف: خبرنگاران تجسم واقعی امانت داری و زبان صریح جامعه هستند

سرپرست فرمانداری خواف گفت: خبرنگاران تجسم واقعی امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی و درد آشنای مخاطب، چشم بینا، گوش شنوا و زبان صریح جامعه هستند. عبدالرضا سپهری  افزود: پویایی هر سازمان و جامعه با وجود رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی شکل می گیرد و اگر رسانه و خبرنگار

سرپرست فرمانداری خواف گفت: خبرنگاران تجسم واقعی امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی و درد آشنای مخاطب، چشم بینا، گوش شنوا و زبان صریح جامعه هستند.

عبدالرضا سپهری  افزود: پویایی هر سازمان و جامعه با وجود رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی شکل می گیرد و اگر رسانه و خبرنگار نباشد آن سازمان و جامعه گرفتار سکون، رخوت و شکست می شود لذا وجود خبرنگاران لازمه موفقیت هر بخش است.

وی اظهار داشت: خبرنگاران وجدان بیدار و هوشیار جامعه و تصویرگران زمان خود هستند که با قلم، صدا و نگاهشان لحظات را تثبیت و ماندگار می کنند و سرآغاز و منشاء اتفاقها و رخداد های بزرگ و تحول آفرین در هر اجتماع هستند.

وی گفت: فعالان و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی در انجام مسئولیت و رسالت خطیرشان، همه سختی ها را تحمل می کنند و هیچ مرارتی نمی تواند مانع کارشان شود.

سپهری افزود: هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی یادآور تلاش و مجاهدت ایثارگونه خبرنگاران و فعالانی است که همواره با حفظ آگاهی و وظیفه شناسی با سلاح قلم و اندیشه و با حفظ قداست و حرمت والای رسالت خویش، جامعه را بیدار و هوشیار نگه می دارند و افق اندیشه و دید مردم را اعتلا و وسعت می بخشند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در فرهنگ و بستر سازی رونق اقتصادی و توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی و به خصوص شهرستان خواف داشته اند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.