کد خبر : 4335
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 مرداد 1398 - 11:49

برگزاری مسابقات جام آزادگان در خواف

برگزاری مسابقات جام آزادگان در خواف

برگزاری مسابقات جام آزادگان در خواف یکی از مهمترین برنامه های ورزشی 26مرداد در این شهرستان می باشد. به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، با توجه به روز 26 مرداد فرارسيدن سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي جلسه تعيين ويژه برنامه هاي اين روز سه شنبه 15 مرداد با حضور روساي بنياد مه ولات، تربت

برگزاری مسابقات جام آزادگان در خواف یکی از مهمترین برنامه های ورزشی 26مرداد در این شهرستان می باشد.
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، با توجه به روز 26 مرداد فرارسيدن سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي جلسه تعيين ويژه برنامه هاي اين روز سه شنبه 15 مرداد با حضور روساي بنياد مه ولات، تربت حيدريه، زاوه و رشتخوار و همچنين نماينده ستاد آزادگان در سالن اجتماعات فرمانداري تربت حيدريه برگزار شد.
رئیس بنیاد خواف در اين جلسه ضمن گراميداشت يادو  خاطره شهدا گفت: شاید اوج شادی و سرور مردم ایران در روز 26 مرداد بود كه بسياري از آزادگان ايران اسلامي سربلندانه به ميهن بازگشتند و باعث ايجاد موجي از شادي، غرور و افتخار براي مردم اين سرزمين شدند.
مجتبی غفرانی افزود: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.
وی به برنامه های این روز اشاره کرد و گفت: دیدار با آزادگان سرافراز، برگزاري مسابقات مختلف ورزشي جام آزادگان، پياده روي صبحگاهي خانوادگي و اجراي برنامه هاي فرهنگي در كنار آن و اردوهاي مختلف از مهمترین این برنامه های این ایام می باشد.
گفتني است شهرستان مه ولات 15 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.