کد خبر : 4344
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 مرداد 1398 - 11:56

دانشجویان شاهد و ایثارگر خوافی از مشاوره تحصیلی بهره مند می شوند

دانشجویان شاهد و ایثارگر خوافی از مشاوره تحصیلی بهره مند می شوند

جلسه ستاد شاهد خواف با هدف بهره مندی دانشجویان دانشگاه آزاد این شهرستان از مشاوره تحصیلی در سال تحصیلی جدید برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، جلسه ستاد شاهد شهرستان خواف با محوريت آموزش عالي دوشنبه 14 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی خواف برگزار شد. رئيس بنياد شهيد

جلسه ستاد شاهد خواف با هدف بهره مندی دانشجویان دانشگاه آزاد این شهرستان از مشاوره تحصیلی در سال تحصیلی جدید برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، جلسه ستاد شاهد شهرستان خواف با محوريت آموزش عالي دوشنبه 14 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی خواف برگزار شد.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: به خودمان می‌بالیم که در جامعه کنونی انقلاب اسلامی خدمتگزار یادگاران شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم.
وی گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر سرمایه‌های عظیم کشور هستند و آنها مروجین فرهنگ ایثارو شهادت در دانشگاه خواهند بود.
علی رمضانی افزود: به منظور ارتقا سطح علمی دانشجویان، کارنامه های این عزیزان باید مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد تا در برنامه های در نظر گرفته شده نقاط ضعف و مشکلات درسی که برای این عزیزان بوجود آمده را رفع و با برنامه ریزی های صحیح اين مشكلات را مرتفع سازیم.
در پایان این جلسه رمضانی رئیس بنیاد خواف ضمن تقدیر و تشکر  از همکاری بسیار خوب و سازنده دانشگاه با بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی صحیح و به موقع از دانشجویان شاهد و ایثارگر می تواند گامی مهم در توانمند کردن این عزیزان و آماده کردن آن‌ها برای پذیرش مسئولیت‌های مهم در جامعه داشته باشد.
علیرضا مظفر معاون دانشگاه آزاد اسلامی خواف نيز در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: در سال تحصيلي که گذشت دانشجويان شاهد و ايثارگر با نظارت بسیار دقيق كارشناسان مربوطه كلاس ها و دروس امتحاني خود را پشت سر گذاشتند و در سال تحصلی جدید  نيز بايد طبق روال سال هاي گذشته با حساسيت بيشتري بر روي عملكرد اين دانشجويان انجام شود.
در ادامه این جلسه مصوب شد دانشجویان مورد مشاوره تحصیلی فردی و گروهی قرار گیرند و همچنین جهت افزایش روحیه دانشجویان اردوهای سیاحتی و زیارتی شاهد و ایثارگر در دستور کار قرار گرفت.
شهرستان خواف 38 دانشجوي شاهد و ايثارگر در حال تحصيل دارد كه از اين تعداد 26 تن در دانشگاه آزاد اسلامی اين شهرستان محصل هستند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.