کد خبر : 4320
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 6:47

دیدار مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با سرپرست فرمانداری خواف

دیدار مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با سرپرست فرمانداری خواف

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با حضور در دفتر کار آقای سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف با ایشان دیدار داشتند. در این دیدار جناب آقای سپهری ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام صاحب قرانی و تشکر از همراهان ایشان خواستار توجه بیشتر به حوزه فرهنگی اهل تشیع و تسنن در این شهرستان

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با حضور در دفتر کار آقای سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف با ایشان دیدار داشتند.

در این دیدار جناب آقای سپهری ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام صاحب قرانی و تشکر از همراهان ایشان خواستار توجه بیشتر به حوزه فرهنگی اهل تشیع و تسنن در این شهرستان شدند ایشان بیان داشتند که ایجاد وحدت شیعه و سنی در گروی زحمات علمای تشیع و تسنن می باشد ما در شهرستان خواف این وحدت را به خوبی مشاهده می کنیم . آقای سپهری در پایان تاکید نمودند که ما هم به نوبه خودمان درهمه زمینه ها پشتیبان واقعی فعالان حوزه فرهنگی بوده و خواهیم بود.
آقای صاحب  قرانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با تشکر از آقای  سپهری بابت همراهی و زحمات ایشان در حوزه کاری تبلیغات اسلامی عنوان نمودند که بایستی در شهرستانها ظرفیتهای مغفول را شناسایی کرده و جهت اثر بخشی و نمود بیشتر کارهای فرهنگی تلاش مضاعف انجام بشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.