کد خبر : 4247
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 - 10:26

کوهنوردی دره شمخال قوچان توسط تیم جانبازان خوافی

کوهنوردی دره شمخال قوچان توسط تیم جانبازان خوافی

تیم کوهنوردی شهرستان خواف با هدف نشاط، شادابی و ارتقا سطح سلامتی دره شمخال شهرستان قوچان را پيمودند. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، در راستای ارتقا سطح سلامت ایثارگران تیم کوهنوردی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف به دره شمخال شهرستان قوچان اعزام شد. محمد سیدتصویری جانباز و سرپرست

تیم کوهنوردی شهرستان خواف با هدف نشاط، شادابی و ارتقا سطح سلامتی دره شمخال شهرستان قوچان را پيمودند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، در راستای ارتقا سطح سلامت ایثارگران تیم کوهنوردی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف به دره شمخال شهرستان قوچان اعزام شد.
محمد سیدتصویری جانباز و سرپرست این تیم ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: تمام صعودهايي كه تيم كوهنوردي جانبازان انجام داده است و همچنين اين پيمايش در دره زيباي شمخال را تقدیم به تمامی همرزمان شهیدم می کنم كه اين آرامش را امروز براي ما به ارمغان آوردند.
وي با بیان اینکه این برنامه ویزه جانبازان بوده است، افزود: در تمام صعودها پرچم جمهوري اسلامي ايران و بنياد شهيد وامور ايثارگران همراه ما است و پس از صعود با به اهتزاز در آوردن پرچم ها در بالاترين نقاط كوه ها آن را تقديم به بنيان گذار جمهوري اسلامي و همچين شهدا مي كنيم.
تیم کوهنوردی خانواده شهدا و ایثارگران خواف با هدف ارتقا سطح سلامتی و شادابی و نشاط به مناسبت های مختلف ملی، مذهبی، از ابتدای سال جاری تاكنون قله های بسیاری را در سطح شهرستان و استان فتح کرده است.
تیم کوهنوردی فرزندان شهدا و ایثارگران (مذکر) به صورت منظم و مستمر قله کوه های مرتفع کشور را فتح می کنند.
گفتني است شهرستان خواف كه در فاصله ٢٧٠ كيلومتري مشهد مقدس قرار دارد، ٩٧ شهيد، ۲۸۳ جانباز و ٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.