کد خبر : 4226
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 14:41

برگزاری ششمین میز خدمت در حسینیه و مسجدالزهرا(س) خواف

برگزاری ششمین میز خدمت در حسینیه و مسجدالزهرا(س)  خواف

ششمین میز خدمت حضوری در مسجد الزهرا (س ) و حسینیه شهر خواف با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان و روسای ادارات برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف امروز به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اولین نماز جمعه بعداز انقلاب اسلامی با حضور سرپرست فرمانداری و مسئولان دستگاه های اجرایی میز خدمت در

ششمین میز خدمت حضوری در مسجد الزهرا (س ) و حسینیه شهر خواف با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان و روسای ادارات برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف امروز به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اولین نماز جمعه بعداز انقلاب اسلامی با حضور سرپرست فرمانداری و مسئولان دستگاه های اجرایی میز خدمت در مسجد  الزهرا (س) و حسینیه برگزار شد.
آقای سپهری با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان باید  پاسخگوی مردم باشند، اظهار داشت:  برگزاری میز خدمت یکی از ابتکارات خوب دولت تدبیر و امید در امر خدمت رسانی بهتر به مردم است ، که این مهم با جدیت دنبال و پیگیری می شود ، امروز نیز در ششمین میز خدمت شاهد حضور روسای ادارات و استقبال گرم شهروندان بودیم .
در همین راستا آقای سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف،بیان داشتند هدف از برگزاری میز خدمت در مساجد و مکان های عمومی دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مسئولین با مردم می باشد ،با پاسخگویی روسای   ادارات بسیاری از مشکلات در همین دیدار‌ها رفع و رضایت مندی خوبی در بین مردم ایجاد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.