کد خبر : 4184
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398 - 19:15

نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف: یک‌صد درخواست پشتیبانی اقتصادی به دبیرخانه معین اقتصادی خواف رسید

نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف: یک‌صد درخواست پشتیبانی اقتصادی به دبیرخانه معین اقتصادی خواف رسید

نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف: یک‌صد درخواست پشتیبانی اقتصادی به دبیرخانه معین اقتصادی خواف رسید نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف گفت: این ستاد از ابتدای فعالیت خود، نشست‌هایی را برای تبین نقش مهم معین اقتصادی در ایجاد اشتغال با سرمایه‌گذاران، دهیاران، روسای شوراها، تعاونی‌های فعال شهرستان و انجمن‌های صنفی دامداران و کشاورزان برگزار کرده است.

نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف:

یک‌صد درخواست پشتیبانی اقتصادی به دبیرخانه معین اقتصادی خواف رسید

نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف گفت: این ستاد از ابتدای فعالیت خود، نشست‌هایی را برای تبین نقش مهم معین اقتصادی در ایجاد اشتغال با سرمایه‌گذاران، دهیاران، روسای شوراها، تعاونی‌های فعال شهرستان و انجمن‌های صنفی دامداران و کشاورزان برگزار کرده است.

به گزارش خواف نیوز یوسف یوسفی اظهار کرد: در پی این نشست‌ها، حدود 100 درخواست حمایت مالی و پشتیبانی اقتصادی به دبیرخانه معین اقتصادی خواف رسیده است.

وی ادامه داد: ستاد معین اقتصادی شهرستان خواف پس از بررسی درخواست‌ها و طرح‌ها، تاکنون از سه طرح شرکت تعاونی روستایی زنان خواف، تولیدی حریر و بسته‌بندی زعفران حمایت کرد و آن‌ها توانستند از تسهیلات معین اقتصادی بهره‌مند شوند.

یوسفی گفت: شرکت تعاونی روستایی زنان خواف کار تولید لباس کار برای شرکت‌های معدنی را آغاز کرد اما خریداری برای محصولات تولیدی خود نداشت و این یکی از مهم‌ترین مشکلات این شرکت شد و معین اقتصادی شهرستان خواف برای رفع این مشکلات با  شرکت فولاد سنگان رایزنی کرد و قرار شد شرکت فولاد سنگان، لباس کار مورد نیاز خود را از شرکت تعاونی روستایی زنان خواف خریداری کند و تعاونی مزبور با پذیرش سفارش‌ها فعال شد و با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از سوی معین اقتصادی، سرمایه آن افزایش یافت.

نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف نقش معین اقتصادی در ایجاد اشتغال و توجه به اقتصاد مقاومتی و همچنین تأثیر اشتغال در کاهش معضلات اجتماعی را مهم ذکر کرد و گفت: در مدل مثلث توسعه اقتصادی که ابتدا در استان کرمان اجرایی و هم اکنون در خراسان‌رضوی در حال برنامه‌ریزی و اجراست کارگزاران حاکمیت، نمایندگان مجلس و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کار‌آفرینان‌ اضلاع مثلث توسعه‌ اقتصادی و امامان جمعه ناظران عالی این مثلث هستند.

یوسفی افزود: اشتغال‌زایی توسط دولت یا بخش خصوصی ایجاد می‌شود اما در این مثلث مردم نیز می‌توانند ایجاد اشتغال کنند و معین اقتصادی با استفاده از تسهیلات و صندوق تعاونی‌ها که توسط خود مردم ایجاد شده نقش پشتیبانی اقتصادی، نظارت تخصصی و تکمیل زنجیره اشتغال را ایفا می کند.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مسئولان و معین اقتصادی، توسعه، رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در خواف گسترش یابد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.