کد خبر : 4174
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 15:51

دپوی 282 کیلو موادمخدر در خواف

دپوی 282 کیلو موادمخدر در خواف

دپوی 282 کیلو موادمخدر در خواف گروه استان ها- خراسان رضوی- جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف دپوی 282 کیلو موادمخدر در یکی از روستاهای شهرستان خواف خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ابراهیم قربان زاده” در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری

دپوی 282 کیلو موادمخدر در خواف
گروه استان ها- خراسان رضوی- جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف دپوی 282 کیلو موادمخدر در یکی از روستاهای شهرستان خواف خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ابراهیم قربان زاده” در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خواف پس از کسب خبري مبني بر فعاليت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در يکي از روستاهای خواف، رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو مواد مخدر را در یک باب منزل شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد محل شدند و در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس در این مکان،  120 کیلو تریاک و 162 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی در این زمینه، خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.