کد خبر : 4164
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 15:07

کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با همکاری فرماندهی انتظامی خواف

کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با همکاری فرماندهی انتظامی خواف

  کشف ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر در خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 802 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد. محمدکاظم تقوی در گفت‌و‌گو با ایسنا- منطقه خراسان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق سه محموله مواد از استان‌های جنوبی کشور به استان خراسان رضوی طرح عملیاتی گسترده‌ای

 

کشف ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 802 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
محمدکاظم تقوی در گفت‌و‌گو با ایسنا- منطقه خراسان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق سه محموله مواد از استان‌های جنوبی کشور به استان خراسان رضوی طرح عملیاتی گسترده‌ای در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر این اساس نیروهای عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی هماهنگ با فرماندهی انتظامی شهرستان خواف  در روستای کال‌شور خواف اولین محموله مواد مخدر را ردزنی کردند.
تقوی با اشاره به این‌که «در جریان این عملیات چهار قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند»، تصریح کرد: هم‌چنین در بازرسی از یک خودروی پژو پارس و یک خانه مسکونی 162 کیلوگرم حشیش و 220 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: مأموران ایستگاه انتظامی درونه شهرستان بردسکن نیز در مرحله دوم این عملیات خودروی تریلر حامل مواد مخدر که از شیراز عازم مشهد بود را متوقف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در بازرسی از این خودروی سنگین 483 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی گفت: در ادامه این رشته عملیات مأموران انتظامی ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه نیز به طور هم‌زمان دو خودروی سواری حامل مواد مخدر را متوقف و دو متهم را دستگیری کردند. همچنین  37 کیلوگرم تریاک از این دو خودرو کشف شد.
تقوی اضافه کرد: تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.