کد خبر : 4097
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 19:33

امام جمعه خواف: استقامت خانواده ایثارگران الگويي ارزنده است

امام جمعه خواف: استقامت خانواده ایثارگران الگويي ارزنده است

امام جمعه خواف گفت: صبر، پایداری و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران برای اقشار مختلف مردم الگويي ارزنده است. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، حجت الاسلام ذبیح اله شمسی نیا چهارشنبه 19 تير در ديدار با خانواده های شهیدان علی اعظمی، سیف اله اعظمی و غلامحسین بنارودی، ضمن گرامیداشت یاد

امام جمعه خواف گفت: صبر، پایداری و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران برای اقشار مختلف مردم الگويي ارزنده است.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، حجت الاسلام ذبیح اله شمسی نیا چهارشنبه 19 تير در ديدار با خانواده های شهیدان علی اعظمی، سیف اله اعظمی و غلامحسین بنارودی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی و باعث حفظ تقویت و نیز موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه می شود.
امام جمعه خواف افزود: خانواده شهدا و ایثارگران مایه عزت و افتخار این مرز و بوم هستند و این افتخار به رشادت ها و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است که جان خویش را فدای آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و مسئولان و دیگر آحاد مردم باید قدردان و پیرو این عزیزان باشند.
وي ضمن بیان خاطرات ایثارگران گفت: بازگویی رشادت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بسیار مفید و تاثیرگذار عنوان کرد.
وی خاطر نشان ساخت: صبر، پایداری و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران برای اقشار مختلف مردم الگويي ارزنده است و باید سیره این عزیزان با بهره‌گیری از روش های متنوع و مختلف به تمامی جوانان کشور انتقال داده شود تا شناخت جوانان از نحوه زندگی شهدا و ایثارگران ارتقا یابد.
در پایان این دیدارها با اهدا لوح سپاس از خانواده شهدا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
شهیدان علی اعظمی، سیف اله اعظمی و غلامحسین بنارودی در 19 بهمن  1350، سوم فروردین 1350 و 20 آذر 1329 چشم به جهان گشودند و سوم فروردین 1379 بید پارسی، 28 اردیبهشت 1377 خواف و 25 شهریور 1363 تایباد به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتني است شهرستان خواف كه در فاصله ٢٧٠ كيلومتري مشهد مقدس قرار دارد، ٩٧ شهيد، ۲۸۳ جانباز و ٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.