کد خبر : 4093
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 19:23

اجرای روکش آسفالت گرم درراه مرزی سنگان – نیازآباد شهرستان خواف

اجرای روکش آسفالت گرم درراه مرزی سنگان – نیازآباد شهرستان خواف

​رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف از اجرای روکش آسفالت گرم شهرستان خواف در محور سنگان – نیازآباد خبر داد. به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ،سعید محمود زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف با اعلان

​رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف از اجرای روکش آسفالت گرم شهرستان خواف در محور سنگان – نیازآباد خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ،سعید محمود زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف با اعلان این خبرگفت : از اساسی ترین و مهمترین نیازهای افراد هر جامعه امنیت می باشد. این مسئله برای تمامی افراد یک کشور و به ویژه برای شهرهای مرزی آن دارای اهمیت بسیار زیادی است. ایجاد راه مناسب از جمله عوامل متعددی هستند که در برقراری امنیت اجتماعی تاثیر گذارند. خواف دراستان خراسان رضوی یکی از این شهرهای مرزی است که بدلیل موقعیت جغرافیایی اش از حساسیت خاصی برخوردار است.شهرهای مرزی نسبت به شهرهای دیگر از امنیت کمتری برخوردار هستند. انجام کارهای غیرقانونی همچون قاچاق کالا برگرفته از کمبود امکانات و راههای نامناسب است ، لذا با توجه به اینکه ایجاد نظم و امنیت اجتماعی مهمترین و با اولویت ترین مسئله به شمار می آید. اهمیت راههای مرزی در ایجاد حفظ امنیت و تردد آسان و روان برای مرزبانان غیور این خطه از کشور عزیزمان امری ضروری است.

وی افزود: با توجه به وضعیت و کیفیت نامطلوب آسفالت در بعضی از محورهای شهرستان که بیشتر در مناطق مرزی و روستاهای دور افتاده قرار دارند خوشبختانه طی یک ماه گذشته عملیات روکش آسفالت گرم با اجرای خط کشی در محورهای خواف ( راه مرزی سنگان – نیازآباد) به طول 2 کیلومتر، عرض 5.80متر و در دو لایه 2 و3 سانتی متری با حجم آسفالت مصرفی معادل 30600متر مربع توسط پیمانکار شرکت انابنیان بیرجند به انجام رسیده است.

محمود زاده اشاره کرد: با توجه به مسافت طولانی راههای مرزی از مناطق شهری و سخت گذر بودن این راهها، اجرای عملیات راهسازی در این محورها بسیار هزینه بر بوده به صورتی که تنها برای آسفالت هر کیلومتر راه مرزی اعتباری افزون بر 1700 میلیون ریال صرف می گردد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف در خصوص دیگر اقدامات این اداره در راههای مرزی تصریح کرد: امسال عملیات تسطیح و رگلاژ، لکه گیری، نصب علائم و تابلوهای ایمنی، تعمیر و بازسازی ابنیه فنی که بر اثر جاری شدن سیلابهای بهاری تخریب شده اند، به صورت راهداری جاری در دستور کار این اداره قرارداشته است. شهرستان خواف 130کیلومتر راه مرزی دارد که تمامی این راهها منتهی و دسترسی به مرز می باشد.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.