کد خبر : 4089
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 13:35

سینما کویر شهرستان خواف همچنان درکُما / کویر اکران ندارد…

سینما کویر شهرستان خواف همچنان درکُما / کویر اکران ندارد…

سینما کویر شهرستان خواف همچنان درکُما / کویر اکران ندارد… سینما به عنوان یکی از پرمخاطب ترین و تاثیر گذارترین هنرها در دنیای کنونی نقش بسیار موثری در اصلاح کارکردهای اجتماعی، تغییر سلیقه و ساخت اندیشه دارد. به این منظور در تمام دولت ها این هنر مورد توجه مسئولان قرار گرفته چرا که قدرت تاثیر

سینما کویر شهرستان خواف همچنان درکُما / کویر اکران ندارد…

سینما به عنوان یکی از پرمخاطب ترین و تاثیر گذارترین هنرها در دنیای کنونی نقش بسیار موثری در اصلاح کارکردهای اجتماعی، تغییر سلیقه و ساخت اندیشه دارد. به این منظور در تمام دولت ها این هنر مورد توجه مسئولان قرار گرفته چرا که قدرت تاثیر گذاری سینما بر همگان اثبات شده است.
این در حالی است که تنها سینمای شهرستان مرزی خواف امروزه تعطیل است و مکان مناسبی برای سرگرمی جوانان و خانواده ها در این منطقه محروم وجود ندارد.
خواف از جمله شهرهایی است که سالن سینما دارد، اما بیش از یک دهه است که تنها سینمای آن تعطیل شده است.
علیرضا صنعتی از هنرمندان محلی این شهر سینما “کویر” را در 22 بهمن سال 71 با ظرفیت 240 صندلی دایر کرد و از سال 81 در پی گسترش سینماهای خانگی و موضوعات دیگر به صورت نیمه تعطیل درآمد.
در این مدت نیز برخی مسئولان برای بازگشایی مجدد این سینما تلاش زیادی کردند اما متاسفانه نتیجه نداد و پرده تنها سینمای شهر خواف از اکران افتاد.

منبع: شبکه خبری خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.