کد خبر : 4049
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 13:31

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری پژوپارس و کشف 400 کیلو موادافيوني در عملیات ضربتی پلیس در خواف خبر داد.

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری پژوپارس و کشف 400 کیلو موادافيوني در عملیات ضربتی پلیس  در خواف خبر داد.

به گزارش خواف نیوز سردار” محمدکاظم تقوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این عملیات ضربتی گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواف در عملیاتي مشترك با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر به این استان مطلع شدند. وی افزود:

به گزارش خواف نیوز سردار” محمدکاظم تقوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این عملیات ضربتی گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواف در عملیاتي مشترك با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر به این استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو پژوپارس حامل موادمخدر در یکی از مناطق حوزه استحفاظی شهرستان خواف به راننده این خودرو دستور ايست دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو پس از مشاهده ماموران انتظامی بدون توجه به دستور پليس از محل متواري كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، ماموران با استفاده از قانون به كارگيري سلاح خودرو پژو پارس مورد نظر را متوقف کردند.

سردار محمدکاظم تقوی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه،گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو 303 کیلوگرم ترياك و 97 كيلوگرم حشيش را که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و رصد مداوم باندهاي حمل و توزيع موادمخدر، اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست يابند.#

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.