کد خبر : 4054
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 13:37

فراهم كردن زمینه‌ های اشتغال فرزندان ایثارگران در اولویت‌ است

فراهم كردن زمینه‌ های اشتغال فرزندان ایثارگران در اولویت‌ است

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف گفت: فراهم كردن زمینه‌ های اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در اولویت‌ کاری است. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، علي رمضاني سه شنبه 18 تير در نشست مشترك با مسئولان شركت صنعتي و معدني آپال پارسيان سنگان خواف که در دفتر این

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف گفت: فراهم كردن زمینه‌ های اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در اولویت‌ کاری است.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، علي رمضاني سه شنبه 18 تير در نشست مشترك با مسئولان شركت صنعتي و معدني آپال پارسيان سنگان خواف که در دفتر این شرکت برگزار شد، گفت: بررسی مشکلات ایثارگران شاغل و جذب نیروی جدید در شرکت های وابسته به دولت باید با اولویت فرزندان شاهدو ایثارگر انجام شود.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف ادامه داد: همکاری همه شرکت های صنعتی و معدنی و ادارات شهرستان با بنیاد، در رسیدگی به امور و مشکلات اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ضرورت دارد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای چهارچوب قوانین و مقررات اداری مربوط به ایثارگران، بهترین راهكار در ارائه خدمات‌رسانی به ایثارگران و تكریم این عزیزان است و این امر، فقط با همکاری و هماهنگی متقابل همه شرکت های صنعتی و معدنی و نیز دستگاه‌های اجرایی و ادارات با بنیاد، محقق خواهد شد.
رئیس بنیاد خواف با اشاره به همت همیشگی بنیاد در مورد رفع مشکل اشتغال ایثارگران، افزود: رفع مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بنیاد است و در این راستا  همت و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم  بسترهای لازم را برای اشتغال این عزیزان فراهم کنیم.​
رمضانی تصریح کرد: شهرستان خواف 87 فرزند ایثارگر جویای کار دارد که از این تعداد 4فرزند شهید هستند و  26 نفر از مجموع این افراد تحصیلات لیسانس به بالا می باشند.
سلطانی فر مدیر منابع انسانی شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان در خاتمه با اشاره به  اهمیت جایگاه والای جامعه شاهد و ایثارگر در بین اقشار جامعه گفت: ایجاد زمینه‌های اشتغال برای فرزندان شهدا و ایثارگران باید همیشه از اولویت‌های شرکت های صنعتی و معدنی باشد، زیرا این ایثارگران برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایثار و فداکاری کرده‌اند و رسیدگی به امور آنان باید از اولویت‌های ما باشد.
در پایان این جلسه مقرر شد این شرکت صنعتی و معدنی در زمینه اشتغال و فرهنگی تعاملاتی با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف داشته باشند.
گفتني است شهرستان خواف 97 شهيد، 283 جانباز و 34 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.