کد خبر : 4037
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 1:15

12 کشته و زخمی در حمله به خط آهن خواف-هرات

12 کشته و زخمی در حمله به خط آهن خواف-هرات

  12 کشته و زخمی در حمله به خط آهن خواف-هرات   حمله مخالفان مسلح به پاسگاه‌های امنیتی خط آهن خواف- هرات در استان هرات افغانستان ۱۲ کشته و زخمی بر جا گذاشت. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاري صدا و سيما؛ حمله مخالفان مسلح به پاسگاه‌های امنیتی خط آهن خواف- هرات در استان

 

12 کشته و زخمی در حمله به خط آهن خواف-هرات

 

حمله مخالفان مسلح به پاسگاه‌های امنیتی خط آهن خواف- هرات در استان هرات افغانستان ۱۲ کشته و زخمی بر جا گذاشت.

12 کشته و زخمی در حمله به خط آهن خواف-هراتبه گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاري صدا و سيما؛ حمله مخالفان مسلح به پاسگاه‌های امنیتی خط آهن خواف- هرات در استان هرات افغانستان ۱۲ کشته و زخمی بر جا گذاشت.
«فرهاد» فرماندار شهرستان «غوریان» استان هرات اعلام کرد: مخالفان مسلح جمعه شب به پاسگاه‌های امنیتی خط آهن خواف- هرات در شهرستان «غوریان» استان هرات حمله کردند که براثر آن شش نظامی افغان کشته و شش نظامی دیگر زخمی شدند.
وی افزود: مخالفان مسلح در شهرستان‌های «ادرسکن و شیندند» استان هرات و نیز استان‌های بادغیس و فراه تجمع و به این منطقه حمله کردند.
تاکنون هویت عاملان این حمله اعلام نشده و گروه طالبان نیز دراین باره واکنش نشان نداده است.
خط آهن خواف- هرات به طول ۱۴۰ کیلومتر در چهار قطعه تعریف شده که دو قطعه آن در خاک ایران تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
قطعه سوم خط آهن خواف- هرات به طول ۶۲ کیلومتر در خاک افغانستان در مراحل پایانی کار قرار دارد، سه قطعه خط آهن خواف- هرات با کمک مالی جمهوری اسلامی ایران احداث شده و قرار است قطعه چهارم آن با کمک مالی ایتالیا ساخته شود.
خط آهن خواف – هرات از آنجا برای افغانستان حایز اهمیت است که این کشور را به شبکه ریلی ایران و کشور‌های اروپایی وصل می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.