کد خبر : 4026
تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1398 - 4:33

تسریع در اجرای پروژه ریلی خواف – هرات

تسریع در اجرای پروژه ریلی خواف – هرات

والی هرات امروز در دیدار با مسئولان خراسان رضوی خواستار شتاب بخشی به عملیات اجرایی طرح ریلی خواف – هرات شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی امروز گفت: پروژه ریلی خواف – هرات یکی از مهم ترین موضوعات مورد

والی هرات امروز در دیدار با مسئولان خراسان رضوی خواستار شتاب بخشی به عملیات اجرایی طرح ریلی خواف – هرات شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی امروز گفت: پروژه ریلی خواف – هرات یکی از مهم ترین موضوعات مورد تاکید بین کشورهای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان است.تسریع در اجرای پروژه ریلی خواف – هرات

علی رسولیان که به تازگی در راس یک هیات اقتصادی بلند پایه اقتصادی و تجاری  به شهر هرات در افغانستان سفر کرده است با بیان این مطلب افزود: در چارچوب گفت و گو با رحیمی والی هرات، وی قول پیگیری برای شتاب دهی هر چه بیشتر به اجرای پروژه ریلی خواف – هرات در کشور افغانستان داد.

وی افزود: توسعه همکاری های خراسان رضوی با ولایت هرات و نگاه ویژه رزم حسینی استاندار نیز در این نشست مورد اشاره قرار گرفت.

والی هرات نیز ارتباطات خوب خود را با رئیس جمهور افغانستان متذکر شد و اعلام کرد که پروژه های پیشنهادی به ویژه شتاب بخشی در توسعه ریلی بین دو استان را از طریق روابط دیپلماتیک و ارتباطات پیگیری کند.

در پایان این دیدار از والی هرات دعوت به عمل آمد سفری به مشهد داشته باشد تا گام دیگری در مسیر توسعه روابط اقتصادی بین خراسان رضوی و هرات برداشته شود.

چهارمین دور نشست همکاریهای اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان دیروز با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و مقامات محلی افغانستان در شهر هرات آغاز شد.

هِرات واقع در ۱۲۰ کیلومتری مرز دوغارون و ۳۷۰ کیلومتری شرق مشهد، یکی از کلان شهرهای افغانستان، مرکز ولایت هِرات در غرب آن کشور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.