کد خبر : 3972
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 2:21

مرگ یک کارگر در معدن سنگان خواف

مرگ یک کارگر در معدن سنگان خواف

یک کارگر شرکت معدنی در حین کار بر اثر سقوط قطعه صنعتی از ارتفاع، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. به گزارش خواف نیوز سرپرست کارگاه شرکت مانا، پیرامون علت این اتفاق اظهار کرد: حوالی ظهر امروز سه‌شنبه 11 تیرماه، یک کارگر ماهر نصاب مشغول نصب قطعه‌ای از تجهیزات کارخانه کنسانتره

یک کارگر شرکت معدنی در حین کار بر اثر سقوط قطعه صنعتی از ارتفاع، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش خواف نیوز سرپرست کارگاه شرکت مانا، پیرامون علت این اتفاق اظهار کرد: حوالی ظهر امروز سه‌شنبه 11 تیرماه، یک کارگر ماهر نصاب مشغول نصب قطعه‌ای از تجهیزات کارخانه کنسانتره بود که سقوط قطعه صنعتی از ارتفاع دو متری به این کارگر آسیب زد.


جواد ماهر گفت: به محض بروز این اتفاق، تیم پزشکی و عوامل اورژانس داخل معدن در محل حادثه حاضر شدند و اقدام‌های اولیه پزشکی و درمانی را آغاز کردند اما به رغم تلاش تیم پزشکی، کارگر مزبور براثر آسیب‌دیدگی جان باخت.

وی ادامه داد: براساس معاینات اولیه پزشکی، علت مرگ ایست قلبی تشخیص داده شده که شاید ناشی از ضربه یا ترس و اضطراب ناشی از ضربه باشد.

سرپرست این کارگاه افزود: علت دقیق حادثه و فوت این کارگر از سوی کارشناسان ایمنی کار و نیروی انتظامی در دست بررسی است.

وی بیان کرد: شرکت مانا تا کنون کمترین حوادث ناشی از کار را داشته و علی‌رغم اینکه شرکت پیمانکار نیز شرکت معتبر و دارای صلاحیت ایمنی پیمانکاری و معاینات دوره‌ای پزشکی و دارای گواهی دوره‌های آموزشی ایمنی کار است اما متاسفانه این حادثه ناگوار رخ داد.

ماهر گفت: کارگر متوفی با حدود 50 سال سن از اهالی شهرستان اسفراین بود که از یک سال پیش در شرکت پاژ صنعت مشغول به کار بوده است.

یونس بهره‌مند مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خواف نیز در گفت‌وگو با ایسنا، بروز حادثه مزبور را تایید کرد و گفت: گویا اقدامات اولیه پزشکی در اورژانس معادن سنگ آهن سنگان صورت گرفته اما جسد متوفی هنوز به بیمارستان خواف منتقل نشده است.


انتهای پیام

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.