کد خبر : 3984
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 2:56

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان‌رضوی: کار نقشه‌برداری معادن سنگان خواف انجام می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان‌رضوی: کار نقشه‌برداری معادن سنگان خواف انجام می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان‌رضوی گفت: کار نقشه‌برداری معادن سنگ آهن سنگان خواف را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی انجام می‌دهیم. به گزارش خواف نیوز حبیب‌الله ترشیزیان در حاشیه همایش بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت که امروز در خواف برگزار شد؛ در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان،

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان‌رضوی گفت: کار نقشه‌برداری معادن سنگ آهن سنگان خواف را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی انجام می‌دهیم.

به گزارش خواف نیوز حبیب‌الله ترشیزیان در حاشیه همایش بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت که امروز در خواف برگزار شد؛ در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: خوشه‌های گهر سنگ را که کار آن از معدن تا تراش و فروش است، تشکیل خواهیم داد. این اقدام‌ها برای اشتغال‌زایی اعضای نظام مهندسی معدن در خراسان‌رضوی صورت می‌پذیرد.

وی بازرسی و نظارت‌های مستمر بر معادن سنگ آهن سنگان خواف را جزء دیگر برنامه نظام مهندسی معدن برشمرد و افزود: معادن سنگ آهن سنگان خواف، شهرستان خواف را به نقطه بی‌بدیلی در تولید سنگ آهن تبدیل کرده و با رشد صنایع فولاد به نظر می‌رسد به زودی به قطب صنعت فولادی کشور مبدل شود.

ترشیزیان اعلام کرد: بالغ بر 3200 مهندس در نظام مهندسی معدن خراسان‌رضوی عضو هستند.

نماینده نظام مهندسی معدن خراسان‌رضوی در خواف نیر به ایسنا گفت: نمایندگی نظام مهندسی معدن در خواف در مباحث آموزش و پژوهش، مسئولیت فنی و  ایمنی کار در معادن خواف فعالیت می‌کند.

محمدصدیق خوش‌سلیقه بیان کرد: هم اینک 210 مهندس در این نمایندگی عضویت دارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.