کد خبر : 3960
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 18:39

رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت ، معدن و تجارت شد

رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت ، معدن و تجارت شد

رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت ، معدن و تجارت شد. فینال مسابقات جام جایزه بزرگ مینی فوتبال صنعت و معدن و تجارت دیشب با قهرمانی رستوران وحدت به پایان رسید تا در فاصله یک ماه از کسب جام قهرمانی رمضان شهرستان خواف به دومین جام نیز دست پیدا کند. در فینال این مسابقات

رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت ، معدن و تجارت شد.

فینال مسابقات جام جایزه بزرگ مینی فوتبال صنعت و معدن و تجارت دیشب با قهرمانی رستوران وحدت به پایان رسید تا در فاصله یک ماه از کسب جام قهرمانی رمضان شهرستان خواف به دومین جام نیز دست پیدا کند.
در فینال این مسابقات دو تیم رستوران وحدت و نظام مهندسی معدن به مصاف هم رفتند که نتیجه تلاش دو تیم در پایان وقت های قانونی ۲ بر ۲ بود ودر ضربات پنالتی تیم رستوران وحدت توانست ۴ بر ۳ و در مجموع ۶ بر ۵ به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.
در بازی رده بندی نیز تیم آویژه صنعت طوس با برتری مقابل دهیاری چهارده به مقام سوم دست یافت.
تیم دهیاری چهارده به مقام اخلاق رسید.

مراسم پایانی این مسابقات به زیباترین شکل ممکن و در حضور مسئولین ورزشی و روسای ادارات و نهادها و شورای شهرو همچنین میهمانان استانی نظام مهندسی معدن استان و سرپرستان و بازیکنان تیم ها برگزار شد.
به تیم اول تا سوم علاوه بر کاپ قهرمانی جوایز نقدی به ترتیب سه میلیون ، دو میلیون و یک میلیون اهدا شد.
در این مراسم جناب شاهرخی رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین جناب صنعتی رئیس اداره صنعت و معدن ضمن خوشامد گویی سخنانی را ایراد نمودند.
دبیر هیات فوتبال نیز گزارشی از برگزاری مسابقات و نحوه اجرای آن ارائه داد.
از سوی کمیته فنی و اجرایی آقای جلیل رمضانی بازیکن اخلاق و آقای اشکان آغاز از تیم نظام مهندسی بازیکن فنی برتر انتخاب شد و آقای عبدالرئوف زره پوش از دهیاری چهارده با ۹ گل آقای گل مسابقات را کسب کرد که جوایز نقدی خود را از مسیولین دریافت نمودند.

در پایان جا دارد از همکاری بسیار نزدیک باشگاه ستارگان کویر خواف بابت مقدمات اجرای مسابقات وتلاش در پیشبرد اهداف ورزشی فوتبال شهرستان و همچنین دفتر نطام مهندسی معدن نمایندگی خواف صمیمانه قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.