کد خبر : 3943
تاریخ انتشار : شنبه 8 تیر 1398 - 9:01

آماده سازی تیم منتخب دادرسان هلال احمر برای مسابقات مرحله استانی

آماده سازی تیم منتخب دادرسان هلال احمر برای مسابقات مرحله استانی

آماده سازی برای مسابقات مرحله استانی تیم منتخب دادرسان   چ آماده سازی مرحله استانی تیم های منتخب دادرسان جهت شرکت درالمپیاد آماده رئیس جمعیت هلال احمرخواف گفت:  تیم های دادرس این شهرستان درحال انجام تمرینات عملی خود جهت حضور در مسابقات مرحله استانی المپیاد آماده می باشند . به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال

آماده سازی برای مسابقات مرحله استانی تیم منتخب دادرسان

 

چ

آماده سازی مرحله استانی تیم های منتخب دادرسان جهت شرکت درالمپیاد آماده
رئیس جمعیت هلال احمرخواف گفت:  تیم های دادرس این شهرستان درحال انجام تمرینات عملی خود جهت حضور در مسابقات مرحله استانی المپیاد آماده می باشند .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرخواف ، هادی رمضانی :با اشاره به برگزاری المپیاد آماده (المپیاد مهارتهای امدادی دادرسان هلال احمر ) در سراسر کشور، اظهارکرد: طرح ملی دادرس از برنامه های ملی هلال احمر در حوزه دانش آموزی است و با همکاری وزارت آموزش و پرورش مهارت های امدادی در قالب دوره های آموزشی به دانش آموزان آموزش ارائه می شود.

وی با بیان اینکه تیم های دادرس شهرستان در حال انجام تمرینات خود هستند افزود: در این مرحله از مسابقات استانی دانش آموزان شهرستان خواف در دوبخش پسران و دختران به طور جداگانه در آیتم های ارزیابی و احیای قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، پناهگیری، تخلیه ی اضطراری و حمل مصدوم و اطفاء حریق با تیم های دیگر از شهرستان ها استان به رقابت می پردازند .

سرپرست جمعیت هلال احمر خواف گفت: این تمرینات زیر نظر مربیان مجرب امداد و کمهای اولیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان انجام می شود.

رمضانی با بیان اینکه هدف از اجرای المپیاد آماده، محک مهارت های امدادی دانش آموزان برای روز های سخت است، تصریح کرد: طرح ملی دادرس مخفف دانش آموز آماده در روزهای سخت است و در راستای تربیت نیروی آماده و آشنایی دانش آموزان با اصول صحیح و درست امدادرسانی در حوادث اجرا می شود.

منبع: عصر خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.