کد خبر : 3934
تاریخ انتشار : جمعه 7 تیر 1398 - 9:44

قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس: اجرای پروژه راه آهن خواف – هرات نیز حرکت جهادی محسوب می‌شودبه رونق اقتصادی و ارتباطی خراسان رضوی کمک شایانی می‌کند.

قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس: اجرای پروژه راه آهن خواف – هرات نیز حرکت جهادی محسوب می‌شودبه رونق اقتصادی و ارتباطی خراسان رضوی کمک شایانی می‌کند.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخشهای احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده های مشهد – سرخس و مشهد – فریمان پرتردد و همراه با تلفات جاده ای بسیار است که توجه وزارت راه و شهرسازی برای تعریض آنها را می طلبد. به گزارش خواف نیوز سید احسان قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخشهای احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده های مشهد – سرخس و مشهد – فریمان پرتردد و همراه با تلفات جاده ای بسیار است که توجه وزارت راه و شهرسازی برای تعریض آنها را می طلبد.

به گزارش خواف نیوز سید احسان قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه ساماندهی و احداث پلهای بزرگ و خاص تقاطع سنگ بست شهرستان فریمان در جنوب مشهد با حضور وزیر راه و شهرسازی افزود: جاده مشهد – فریمان و منطقه سنگ بست ترافیک سنگینی دارد و محل عبور کامیون‌های ترانزیتی از جنوب و غرب کشور به سوی کشورهای همسایه در شمال شرقی و شرق ایران است.

وی اظهار داشت: روزانه ۳۵ تا ۴۰ هزار خودرو در جاده مشهد – فریمان تردد می‌کنند که با توجه به حوادث بسیار منجر به فوت ساماندهی و احداث پل‌های بزرگ و خاص در تقاطع سنگ بست ضروری است و از حجم ترافیک روزانه این مسیر می کاهد.

قاضی زاده هاشمی گفت: اجرای پروژه راه آهن خواف – هرات نیز حرکت جهادی محسوب می‌شود که با بهره برداری از آن ترانزیت بار از بندرعباس و غرب کشور به این استان افزایش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد و به رونق اقتصادی و ارتباطی خراسان رضوی کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: اولویت اصلی برای ایجاد شهر فرودگاهی مشهد نیز در نزدیک تقاطع سنگ بست و بین جاده مشهد – فریمان و جاده مشهد – سرخس در بخش رضویه است و عزم استاندار خراسان رضوی برای ایجاد این شهر نیز جدی است.

پروژه ساماندهی و احداث پل‌های بزرگ و خاص تقاطع سنگ بست به طول ۹.۵ کیلومتر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم جاده تربت حیدریه – زاوه به طول ۱۰ کیلومتر و باقیمانده قطعه سوم باند دوم جاده مشهد – فریمان به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شد.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.