کد خبر : 3910
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 3:26

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دفن نمادین سیگار در خواف

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دفن نمادین سیگار در خواف

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دفن نمادین سیگار به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر در خواف برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر و با توجه به ضرورت ارتقای سطح دانش و آگاهی اقشار

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دفن نمادین سیگار به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر در خواف برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: به مناسبت هفته مبارزه با کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دفن نمادین سیگارموادمخدر و با توجه به ضرورت ارتقای سطح دانش و آگاهی اقشار مختلف جامعه نسبت به آثار مخرب مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور اعضای جوان و داوطلب این جمعیت برگزار شد.
هادی رمضانی با اشاره به اینکه مدرس این کارگاه جناب سروان زنگنه رئیس پلیس کلانتری شهر خواف بودند افزود:در این کارگاه های آموزشی مباحثی از قبیل تعاریف اعتیاد، عوامل به وجود آورنده اعتیاد، مهارتهای زندگی، ارتباط با هم سالان،آثار مخرب روحی و روانی ناشی از مصرف موادمخدر و ناهجاری های اجتماعی بیان شد.
وی خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به جامعه بخصوص نسل جوان در زمینه موادمخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است و این آگاهی بخشی به مردم و جوانان برای مقابله با اعتیاد مهمترین گام در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه است.
در پایان کارگاه آموزشی اعضا مراسم نمادین دفن سیگار انجام  دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.