کد خبر : 3901
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 تیر 1398 - 17:21

امام جمعه شهرستان خواف در جلسه شورای آموزش و پرورش : فرهنگیان مرزبان های مرزهای علمی و فکری شهرستان می باشند.

امام جمعه شهرستان خواف در جلسه شورای آموزش و پرورش : فرهنگیان مرزبان های مرزهای علمی و فکری شهرستان می باشند.

‍ ‍ ‍  امام جمعه شهرستان خواف در جلسه شورای آموزش و پرورش : فرهنگیان مرزبان های مرزهای علمی و فکری شهرستان می باشند. 🔸به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، امام جمعه شهرستان خواف در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک خدمت دکتر نگهبان جهت انتخاب به عنوان نائب رئیس اول کمیسیون آموزش و

‍ ‍ ‍ 

امام جمعه شهرستان خواف در جلسه شورای آموزش و پرورش :

فرهنگیان مرزبان های مرزهای علمی و فکری شهرستان می باشند.

🔸به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، امام جمعه شهرستان خواف در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک خدمت دکتر نگهبان جهت انتخاب به عنوان نائب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی سخنانی مبسوط گفت: نماینده مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، در تمامی زمینه ها یاری گر و بال آموزش و پرورش بوده و حضور به عنوان نائب رئیس اول کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس می تواند مایه خیر و برکت برای دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان باشد‌.

🔸حجت الاسلام شمسیان در ادامه از روند رو به رشد این دستگاه تعلیم و تربیت خبرداد و اذعان کرد: آموزش و پرورش شهرستان خواف در مقایسه با سال های گذشته روند رو به رشدی را داشته که آموزش و پرورش این رشد را مدیون تلاش های مستمر مدیر اداره و همکارانشان در حوزه تعلیم و تربیت می باشد.

🔸وی افزود:هرمقدار که حوزه های مختلف اداری و ستادی با یکدیگر همکاری و برنامه ریزی مدونی داشته باشند قطعا توفیقات و افتخارات بسیاری برای شهرستان خواف رغم خواهند زد.

🔸امام جمعه شهرستان خواف در پایان سخنان خود با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و موضوع اوقات فراغت دانش آموزان گفت: انتظار می روند که دانش آموزان در ایام تعطیلات بیکار نبوده و در کلاس های اوقات فراغت از توان آن ها استفاده شود که قطعا سیستم آموزش و پرورش باید برای پرکردن اوقات فراغت این عزیزان برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.