کد خبر : 3896
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 تیر 1398 - 17:16

برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان خواف

برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان خواف

  ‍ برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان خواف 🔸چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش خواف با محوریت پرداخت ۵ درصد عوارض توسط شهرداری ها و حفاظت و حراست از فضاهای آموزشی توسط دهیاری ها برگزار گردید. 🔸به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، مدیر آموزش و پرورش

 

برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان خواف

🔸چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش خواف با محوریت پرداخت ۵ درصد عوارض توسط شهرداری ها و حفاظت و حراست از فضاهای آموزشی توسط دهیاری ها برگزار گردید.

🔸به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه خدمت مسئولین قضایی شهرستان و با پایان یافتن اتمام سال تحصیلی ۹۸_۹۷ از تلاش های جهادگونه تمامی فرهنگیان شهرستان که با وجود کمبود امکانات مشغول نشر علم و دانش می باشند تقدیر و تشکر نمود.

🔸احمد قادری مدیرآموزش و پرورش خواف در ادامه از دکتر نگهبان نائب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به جهت پیگیری و حمایت در حوزه های مختلف آموزش و پرورش اعم از عمرانی،آموزشی، تجهیزات و نیروی انسانی در سطح وزارت تقدیر نمود و گفت: با پیگیری های نماینده محترم پروژه های بسیار زیادی کلنگ زنی شده که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته اند.

🔸قادری اظهار کرد: در حوزه تجهیزات شهرستان خواف نسبت به شهرستان های همجوار تجهیزات بسیار خوبی را دریافت نموده که درواقع این تجهیزات با رعایت عدالت و تشکیل کمیته ای، در تمامی بخش های شهرستان توزیع گردید.

🔸وی افزود: درسالی که گذشت علی رغم همه تنگناها و مشکلات اقتصادی موجود، به مدد فضای همدلی که بین تمامی ارکان تعلیم و تربیت و سایر ارگان ها برقراربود خوشبختانه توانستیم توفیقات بسیاری را کسب نموده که فایل اینفوگرافی این توفیقات به تمامی مدارس ارسال گردیده است.

🔸مدیرآموزش وپرورش خواف در ادامه سخنان خود به چالش های حوزه های مختلف این مدیریت از جمله بحث کمبود شدید فضای آموزشی با توجه به نرخ رشد شهرستان، کمبود شدید نیروی انسانی به ویژه نیروی خواهر(کمبود ۶۰۰ نفر نیروی انسانی در سطح شهرستان) و کمبود امکانات و فناوری های نوین آموزشی در کلاس های درس اشاره نمود و گفت امیدواریم این چالش های پیشه رو با کمک های شما عزیزان به حداقل برسد.

🔸قادری در پایان سخنان خود گفت: شرکت تعاونی همت فرهنگیان با اطلاع رسانی محدود اقدام به دعوت مجمع عمومی برای تشکیل هیئت مدیره کرده که این امر مورد انتقاد شدید فرهنگیان قرار گرفته است و با عنایت به اینکه تمامی سهامداران این شرکت فرهنگیان هستند، انتظار بود این فراخوان از کانال آموزش و پرورش صورت پذیرد تا ما بتوانیم از طریق ارسال بخشنامه به مدارس و فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی همکاران عضو جهت شرکت در این مجمع اقدام نماییم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.