کد خبر : 3883
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 11:44

کارت های حکمت در ميان ايثارگران خواف توزیع شد

کارت های حکمت در ميان ايثارگران خواف توزیع شد

رئیس بنیاد شهید و امور ايثارگران شهرستان خواف گفت: كارت هاي حكمت در ميان جامعه هدف توزيع شده است. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، علی رمضانی شنبه يكم تیر در خصوص توزيع كارت هاي حكمت در ميان جامعه هدف خواف ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: شهدا حق

رئیس بنیاد شهید و امور ايثارگران شهرستان خواف گفت: كارت هاي حكمت در ميان جامعه هدف توزيع شده است.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، علی رمضانی شنبه يكم تیر در خصوص توزيع كارت هاي حكمت در ميان جامعه هدف خواف ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: شهدا حق بزرگی به گردن کشور دارند و وظيفه ما ايجاب مي كند با تمام وجود در خدمت خانواده شهدا و ايثارگران باشيم.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف افزود: به همين جهت تحویل این کارت ها به خانواده های شاهد و ایثارگر از طریق سامانه پیامکی اختصاصی این بنیاد و نیز ارتباط تلفنی اطلاع رسانی شد و ظرف 15 روز گذشته تعداد 41 عدد کارت به جامعه هدف شهرستان خواف تحویل داده شده است و مابقی آن نیز در حال تحویل دادن به این عزیزان می باشد.
رمضانی ادامه داد: این کارت ها جهت رفاه حال خانواده های شاهد و ایثارگر می باشد و به همین منظور تمامی همکاران ما در شهرستان خواف تلاش و کوشش مضاعف را بیش از پیش در این مقوله انجام خواهند داد تا هرچه سریعتر این کارت ها تحویل خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شود.
گفتني است شهرستان خواف كه ٢٧٠ كيلومتري از مشهد مقدس فاصله دارد، ٩٧ شهيد، ۲۸۳ جانباز و ٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.